Lubella reklamą w mieście promuje Owsiankę
Najnowsza kampania reklamowa marki Lubella (Maspex), przypomina, że Owsianka, to połączenie wygody, pysznego smaku i pożywnych płatków owsianych.
Lubella ruszyła z nową kampanią dla wszystkich, którzy potrzebują wygodnej i sycącej przekąski.
Komunikacja opiera się mocno na kanałach outdoorowych typu citylight, busbacki czy lokalizacje metra, aby trafić tym razem do tych, którzy potrzebują szybkich i pożywnych rozwiązań w przerwach pomiędzy codziennym biegiem.
Owsianka Lubella dostępna jest w trzech topowych smakach: truskawka- banan, kakao-banan i malina.
Kampania obejmuje telewizję, VOD, Youtube, kino oraz outdoor: autobusy, citylight i metro.
Media do kampanii zaplanował Starcom (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Lubella reklamą w mieście promuje Owsiankę