Louis-Phillipe Tremblay kieruje kreacją w zespole Samsunga w Publicis Groupe
Louis-Phillipe Tremblay objął nowo utworzone stanowisko chief creative officera w zespole do obsługi Samsunga w Publicis Groupe.
W tej nowo utworzonej roli Louis-Phillipe Tremblay ma ściśle współpracować z kluczowym zespołem One Publicis Team Samsung, aby zwiększyć kreatywność i wydajność mobilnego biznesu Samsunga na całym świecie. Kierowany przez niego zespół One Publicis Samsung będzie nadal stosować podejście Power of One, skupiając twórcze talenty z całej Grupy, dedykowane obsłudze Samsunga.
Louis-Phillipe Tremblay ma 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Wcześniej pracował m.in. w agencjach BBDO, Wieden + Kennedy i Translation, LLC. - Współpraca z marką taką jak Samsung to prawdziwa szansa na całe życie - powiedział Louis-Phillipe Tremblay. - Nie mogę się doczekać, aby wspierać kulturę innowacji zespołu One Publicis Samsung i tworzyć inspirującą i znaczącą pracę dla jednej z najbardziej znanych marek na świecie”.
Publicis Groupe współpracuje z Samsungem od ponad dekady, z zespołem One Publicis Samsung zasilanym przez wiodące marki Grupy, w tym Starcom, Digitas, Leo Burnett i inne.
Dołącz do dyskusji: Louis-Phillipe Tremblay kieruje kreacją w zespole Samsunga w Publicis Groupe