Snoop Dogg w świątecznym klipie Publicis Groupe
Publicis Groupe, do której należą takie agencje, jak m.in. Leo Burnett, Starcom czy Zenith przygotowała jak co roku świąteczny klip, w którym szefowie grupy w humorystyczny sposób składają życzenia klientom grupy. W tym roku do Arthura Sadouna i Maurice'a Levy'ego dołączył Snoop Dogg.
Francuska firma Publicis zaangażowała Snoop Dogga, amerykańskiego rapera, który stał się wschodzącą gwiazdą na igrzyskach olimpijskich w Paryżu, aby pomógł jej świętować wyprzedzenie brytyjskiego rywala WPP jako największa grupa reklamowa na świecie w roku 2024.
Snoop Dogga można było zobaczyć wszędzie na igrzyskach olimpijskich – niósł pochodnię, ubierał się w strój jeździecki na zawodach jeździeckich, a także dopingował gimnastyków i sportowców, pełniąc rolę specjalnego korespondenta amerykańskiej stacji NBC.
W dorocznym wideoklipie „The Wishes” Publicis Groupe dotychczas zawsze skupiano się na dowcipnej interakcji między dyrektorem generalnym a prezesem. W tym roku 82-letni Maurice Lévy schodzi na dalszy plan i ustępuje miejsca gwieździe: Snoop Doggowi.
W filmie Arthur Sadoun powiedział, że „Mister Snoop” przejął Paryż latem i teraz pomaga „naszej małej francuskiej spółce holdingowej Publicis przygotować się na rok 2025”.
„Tak, to prawda – co trzyma Publicis? Nie wiem – ale wiem, że Amerykanie, Brytyjczycy i Francuzi rywalizują o to, która spółka holdingowa jest najlepsza” – powiedział Snoop Dogg w nagraniu wideo. „A w tym roku Publicis prześcignął ich wszystkich. Les Numeros One”.
Publicis Groupe może wyprzedzić WPP
Raper uroczyście przyznaje firmie tytuł “Top Dogg”. Tło: Podczas gdy odwieczny lider reklamowy WPP słabnie, Publicis jest o krok od przejęcia pierwszej pozycji wśród najbardziej dochodowych holdingów reklamowych na świecie po udanym roku. Po raz pierwszy w historii Publicis Groupe wysunie się na prowadzenie w długotrwałej trójstronnej walce z WPP i Omnicomem.
Po mocnym roku 2024, Publicis jest oczywiście również bardzo optymistycznie nastawiony do 2025 roku. Już samo to jest wystarczającym powodem, aby zatrudnić ulubionego rapera Maurice'a Lévy'ego jako zwiastuna dobrej nowiny na koniec roku. A w końcu Snoop Dogg ma nawet w zanadrzu swój osobisty projekt kultowego logo Publicis.
W tym roku Publicis zwiększył swój udział w rynku w przeciwieństwie do swoich konkurentów (WPP, IPG i OMG), których wzrost był powolny. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2024 r. Publicis Groupe odnotował przychód netto w wysokości 10,11 mld euro.
Z kolei holding WPP, przez dziesięciolecia lider na świecie, odnotował przychody równoważne pomniejszone o koszty przeniesione na poziomie 8,36 miliarda funtów lub 10,08 miliarda euro. Analitycy przewidują, że przychody Publicis za cały rok wyniosą 13,9 mld euro, z kolei WPP spodziewa się przychodów pomniejszonych o koszty przeniesione na poziomie 11,4 miliarda funtów, czyli 13,7 miliarda euro.
Dołącz do dyskusji: Snoop Dogg w świątecznym klipie Publicis Groupe