Limitowana kolekcja puszek Sprite
8 lipca uczestnicy specjalnego wydarzenia Akcja Sprite, które odbyło się na warszawskiej Pradze mieli okazję po raz pierwszy zobaczyć i wypić Sprite'a z nowej limitowanej kolekcji puszek.
Składa się ona z 4 puszek o oryginalnych wzorach i jest już dostępna w sklepach. Ich wzory nawiązują bezpośrednio do bardzo popularnej kampanii telewizyjnej pod hasłem „Pragnienie nie ma szans” i są dodatkową inspiracją, by pokonywać pragnienie.
Limitowana kolekcja puszek Sprite to rarytas zarówno dla konsumentów jak i kolekcjonerów. Autorem ich unikalnej grafiki jest Przemysław Truściński – jedna z największych osobowości polskiego komiksu. Umieszczenie grafik komiksowych na puszkach z napojem gazowanym jest niespotykanym i oryginalnym pomysłem. Opowiadają one nowe historie bohaterów dobrze już znanych z reklam Sprite’a: Chudego i Kudłatego. Podobnie jak w spotach reklamowych na zmianę jeden z nich jest Sprite a drugi Pragnienie, przy czym zawsze Pragnienie nie ma szans...
Cztery sytuacje zilustrowane na puszkach, nazwane: basen, walec, węże i robotnicy, są zabawnymi, ale jednocześnie prowokującymi scenkami, nawiązującymi do idei, którą niesie ze sobą Sprite - jeden z bardziej popularnych napojów wśród młodzieży. Styl grafik jest doskonale znany fanom komiksu Przemysława Truścińskiego i nawiązuje do stylu w jakim jest utrzymana strona internetowa http://www.sprite.pl/. Sprite to symbol nieskrępowanej wolności, niezależności, wyrażania siebie i oczywiście pokonywania pragnienia. Doskonale można to było poczuć w trakcie Akcji Sprite, gdzie najnowsza kolekcja puszek miała swoją premierę oraz idealnie współgrała z graffiti, deskorolką czy innowacyjnym tunningiem rowerów. Całe wydarzenie odbyło się na warszawskiej Pradze, w hali programu dla młodych ludzi emitowanego przez Telewizję Polską – Re:Akcja, którego Sprite jest stałym partnerem. W czasie warsztatów uczestnicy nie tylko pokonywali skutecznie pragnienie pijąc Sprite’a, ale także wyrażali siebie aktywnie uczestnicząc i współzawodnicząc z pionierami każdej z dyscyplin. Ambasadorzy Akcji Sprite – ASH1 – jeden z pierwszych na scenie graffiti i Czubaka – redaktor naczelny Hiro, pionier w skateboardingu, promowali całe wydarzenie w mediach i w swoich środowiskach, podano w komunikacie.
Sugerowana cena detaliczna Sprite w limitowanej kolekcji puszek 330 ml wynosi 1,99 PLN. Produkt będzie dostępny w sklepach do końca września. Limitowana kolekcja będzie wsparta w sierpniu telewizyjną kampanią reklamową.
Dołącz do dyskusji: Limitowana kolekcja puszek Sprite