Letnia kampania Herlitza
18 sierpnia rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa firmy Herlitz
18 sierpnia rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa firmy Herlitz, wiodącego producenta artykułów szkolnych i biurowych. Kampania obejmuje promocję w Internecie, outdoor (citylighty w ośmiu największych aglomeracjach miejskich), materiały POS oraz letni konkurs z nagrodami. Za całokształt działań reklamowych (kreacja i zakup mediów) odpowiada poznańska agencja reklamowa Double.
W ramach odświeżania wizerunku marki Herlitz w Internecie agencja Double stworzyła nowy serwis korporacyjny firmy, znajdujący się pod adresem www.herlitz.pl. Witryna została podzielona na działy odpowiadające głównym grupom docelowym firmy - Przedszkole, Szkoła, Rodzice oraz Biznes.
Aby przyciągnąć do serwisu dzieci i młodzież, stworzono pięć gier które uatrakcyjnią czas spędzany na stronach www Herlitza. Młodzież może spróbować swoich sił w zręcznościowym "Hooliganie" i "kpt. Pilocie", dla przedszkolaków natomiast przygotowano grę logiczną "Figury", "Bazgrołki" - aplikację umożliwiającą rysowanie, zapisywanie i drukowanie swoich prac oraz "Składankę", polegającą na układaniu postaci z gotowych elementów.
Przy okazji młodzi klienci mogą zapoznać się z ciekawymi produktami przeznaczonymi specjalnie dla nich. Ich rodzice natomiast dowiedzą się na co należy zwracać uwagę dobierając szkolne wyposażenie dla najmłodszych.
Cały serwis został wykonany w technologii Macromedia Flash, najważniejsze informacje można również pobrać w postaci plików PDF lub wydrukować bezpośrednio z poziomu strony.
Oprócz serwisu www powstały specjalne strony promocyjne poświęcone letniemu konkursowi, w którym osoby przesyłające kody kreskowe z opakowań produktów mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. W serwisie promocyjnym internauci mogą zapoznać się z wszelkimi informacjami dotyczącymi konkursu oraz zagrać w grę przygodową, której celem jest odnalezienie kodów kreskowych porwanych przez wiatr.
Pojawiają się tutaj również stworzone przez Double rysunkowe postacie pary młodych ludzi, wykorzystane także w materiałach POS oraz reklamach outdoorowych. Charakterystyczna kreska nawiązuje do nowoczesnej stylistyki zachodnich filmów rysunkowych.
Kampania outdoorowa potrwa do końca sierpnia, natomiast akcja promocyjna z nagrodami - aż do ich wyczerpania, lecz nie dłużej niż do końca roku.
Dołącz do dyskusji: Letnia kampania Herlitza