Agencja Przestrzeń wprowadzi na rynek nowy lek przeciwbólowy koncernu Adamed
Adamed wprowadza na rynek nowy lek przeciwbólowy Gardan. Za kampanię reklamową odpowiada agencja Przestrzeń, wybrana w drodze przetargu. Współpraca ma charakter projektowy.

Kampania reklamowa wystartuje 18 października i obejmie spot telewizyjny w kilku wariantach. Dodatkowo, Przestrzeń zajmie się przygotowaniem key visuali akcji. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją Studio Xantus.
Gardan zawiera w składzie metamizol, skuteczny na silne bóle. Polecany jest także osobom uczulonym na inne, popularne środki przeciwbólowe.
Grupa Adamed ma w swoim portfolio takie leki jak Sambucol, Lutezan czy Ibupar. Produkuje także wiele preparatów na receptę i dermokosmetyki.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Agencja Przestrzeń wprowadzi na rynek nowy lek przeciwbólowy koncernu Adamed