Zofia Smełka-Leszczyńska będzie rozwijać ofertę strategiczno-badawczą w Grupie Przestrzeń
Do zespołu Grupy Przestrzeń (należą do niej agencje Przestrzeń, Polot, Rozgłos) od stycznia dołączy Zofia Smełka - Leszczyńska. Wspólnie z Elżbietą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą.
Kompetencje rozwijane przez Zofię Smełkę-Leszczyńską oparte będą na autorskiej, stworzonej w Grupie Przestrzeń sześcioetapowej metodologii badawczo-strategicznej łączącej zrozumienie motywacji konsumenta i napięć kulturowych z analizą marki i rynku. Produkty procesów realizowanych przez zespół wykraczają poza standardową ofertę agencji strategicznych – oprócz rozwiązań związanych ze strategią i architekturą marki zawierają także rekomendacje semiotyczne, brand design oraz walidację strategii przez nagradzany zespół kreatywny.
– Grupa Przestrzeń zawsze dążyła do realizacji projektów kompleksowych, wyprowadzanych z analiz i budowania wspólnie z klientem pełnych strategii marketingowych obejmujących wszystkie elementy marketing mixu. Stąd rozwój naszej oferty jest naturalną konsekwencją realizowanych już w ostatnich latach działań strategicznych czy pozycjonujących dla wielu marek, m.in. takich jak Nałęczowianka, Bobofrut, Frisco czy Decathlon. Widzimy natomiast, że silne kompetencje badawcze, semiotyczne otwierają nas na nowe możliwości i pozwalają jeszcze skuteczniej wypracowywać spójne, wielokanałowe rozwiązania - mówi Igor Zajda, co-founder.
Zofia Smełka-Leszczyńska ma 18-letnie doświadczenie zdobyte w agencjach komunikacyjnych i butiku strategicznym Stratosfera. Do lutego br. pracowała w agencji hill&Knowlton Poland. Jest psycholożką i doktorką kulturoznawstwa specjalizującą się w analizie i projektowaniu narracji, analizie semiotycznej i kulturowej oraz w badaniach jakościowych.
Dołącz do dyskusji: Zofia Smełka-Leszczyńska będzie rozwijać ofertę strategiczno-badawczą w Grupie Przestrzeń