Lech Free 0,0% promowany w nowej wersji (wideo)
Lech Free 0,0% postanowił ulepszyć smak swojego flagowego, bezalkoholowego lagera. Działanie promuje kampania reklamowa.
Bezalkoholowy lager Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej to propozycja dla wszystkich, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę bez konieczności rezygnowania z obowiązków czy aktywności sportowych.
Działania promujące produkt prowadzone będą w telewizji, Internecie, na platformie VOD oraz w kanałach społecznościowych marki. Kampania zostanie również wsparta materiałami POS w punktach sprzedaży oraz aktywnościami z zakresu PR i influencer marketingu.
Za koncepcję spotu odpowiada agencja Bardzo, zaś za jego produkcję dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.
Dołącz do dyskusji: Lech Free 0,0% promowany w nowej wersji (wideo)