Kuba Wojewódzki rywalizuje ze Świętym Mikołajem w reklamie Oranżady Hellena (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Oranżady Hellena (produkowanej przez spółkę Colian) z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Akcję przygotowały firmy marketingowe Brandman i Initiative Media Warszawa.
Spot z kampanii pokazuje, jak Kuba Wojewódzki rywalizuje ze Świętym Mikołajem na to, który bardziej zainteresuje grupę dzieci różnymi atrakcjami zimowymi i bożonarodzeniowymi. Za każdym razem lepszy okazuje się Święty Mikołaj.
W finale spotu Wojewódzki podkreśla, że Oranżada Hellena jest „autentycznie najlepsza”.
Kuba Wojewódzki w reklamach Oranżady Hellena występuje od połowy 2016 roku, wcześniej napój był promowany w formie lokowania produktu w talk-show dziennikarza w TVN. Do poprzedniej kampanii, realizowanej latem br., oprócz Wojewódzkiego swoich wizerunków użyczyli Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Michał Szpak, Patrycja Markowska i Patricia Kazadi.
Obecna akcja reklamowa zaczęła się 14 listopada i potrwa do 26 grudnia. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i wybrane stacje tematyczne), internet (m.in. Facebook i YouTube) oraz sklepy (materiały POSM, m.in. świąteczne etykiety, plakaty i wobblery oraz lokomotywy z wagonikami z butelkami u puszkami Oranżady Hellena).
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Brandman, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media (w połowie br. przejął od UM obsługę firmy Colian).
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki rywalizuje ze Świętym Mikołajem w reklamie Oranżady Hellena (wideo)