Koncepcja na anty-koncepcję
Czy antykoncepcja musi być tematem tabu? Na pewno nie. Kampania przygotowana przez Headlines udowadnia, że o antykoncepcji się nie tylko mówi, ale i pokazuje
Po raz pierwszy Joanna Horodyńska, Kasia Skrzynecka i Reni Jusis zaprezentowały się jako twarze marki podczas wydarzenia "Anty-koncepcja w modzie", w czasie którego wystąpiły w kreacjach inspirowanych Evrą autorstwa Gosi Baczyńskiej, Dawida Wolińskiego i Macieja Zienia. Od mają rusza reklamowa kampania prasowa, w której pod hasłem "Antykoncepcja codziennie, czy raz w tygodniu. Ja już wybrałam" podpisują się twarze Evry. Zdjęcia wykonał Marcin Tyszka, zakup mediów - Initiative Media.
Kampania prowadzona dla marki Evra to przełom w komunikacji farmaceutycznej, która wychodzi poza standardowe działania do lekarzy i rubryk zdrowotnych, ale trafia również do działów mody i life-stylu w magazynach. Projekt ten po raz kolejny udowadnia, że Headlines w prowadzonych przez siebie działaniach wykorzystuje wiele niestandardowych i oryginalnych pomysłów.
Inne
Dołącz do dyskusji: Koncepcja na anty-koncepcję