Kompania Piwowarska przedłuża współpracę z Zenith
Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith, należącym do Publicis Groupe. Decyzja została podjęta bez przetargu.
Zenith odpowiada od 2016 roku za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów na rzecz całego portfolio piwnego Kompanii Piwowarskiej. Dotyczy to zarówno obsługi w mediach tradycyjnych, jak i digtalowych. W 2019 roku umowę przedłużono na podstawie przetargu.
Zenith dalej z Kompanią Piwowarską
- Rozumienie filozofii naszych marek oraz wyzwań, przed którymi stoimy jako kategoria, szczególnie w wymiarze zmian na rynku mediów, były kluczowe w doborze właściwego partnera. Nasza dotychczasowa współpraca przyczyniła się do bardzo dobrych wyników naszych aktywacji. Stąd biorąc pod uwagę wszystkie aspekty decyzja o przedłużeniu współpracy jest dość naturalna - komentuje Anna Bielecka-Bochenko, integrated communication manager w Kompanii Piwowarskiej.
Kompania Piwowarska i Zenith mają na swoim koncie kampanie nagradzane w konkursach branżowych m.in. „Przejdźmy na TY od zera” dla piwa Tyskie 0,0%, które otrzymało niedawno srebrne Effie 2021, a także zloto za kampanię „Przejdźmy na TY” także dla piwa Tyskie na Effie 2020.
Zespołem KP w agencji mediowej Zenith kieruje Dominika Sadlak-Edwards, communications & business director.
Do portfela Kampanii Piwowarskiej należą takie marki piwa jak Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's.
Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska przedłuża współpracę z Zenith