SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland reklamuje się hasłem "Gdzie tanie lato na bogato mam?"

Sieć Kaufland wystartowała z wakacyjną kampanią pod hasłem: "Gdzie tanie lato na bogato mam?". Stacjonarne działania promocyjne obejmują m.in. wodne billboardy, banery w wybranych miejscach na plażach oraz PromoTeamy. Towarzyszą im reklamy w telewizji, radiu oraz profilach sieci w mediach społecznościowych.

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Kaufland stworzył lekką w formie komunikację z klientami wypoczywającymi na wczasach. Różnorodne działania promocyjne, które łączy główne hasło kampanii „Gdzie tanie lato na bogato mam?”, odbywają się w północnych i południowych rejonach Polski, w ulubionych przez Polaków miejscowościach wypoczynkowych i turystycznych, m.in. w Szczecinie, Świnoujściu, Łebie, Władysławowie, Krakowie czy Żywcu.

Podczas letnich miesięcy wakacyjne kurorty odwiedzają specjalnie przygotowane PromoTeamy – grupy promocyjne wyposażone w wózki z flagami. Przedstawiciele promocyjnych teamów w najbardziej ruchliwych lokalizacjach na deptakach rozdają ulotki Kaufland ze specjalnie wybranymi ofertami w atrakcyjnych cenach, m.in. na orzeźwiające napoje i lody, produkty do grillowania, jak również sprzęt plażowy i turystyczny.

Przy zejściach na plaże czy w innych miejscach uczęszczanych przez spacerowiczów i rowerzystów znajdują się bilboardy, które informują przechodniów o letnim asortymencie dostępnym w sklepach Kaufland.

Kampania „Gdzie tanie lato na bogato mam?” będzie widoczna również podczas seansów „Kina na leżakach”, którego Kaufland jest po raz kolejny sponsorem. Dodatkowo przygotowano konkursy z nagrodami i upominkami, a także możliwość zrobienia sobie zdjęcia na specjalnej fotościance zaprojektowanej w letnim stylu.

Akcję wspierają też działania na plażach w siedmiu lokalizacjach nad Bałtykiem, gdzie na wieżyczkach ratowniczych umieszczono żartobliwe hasła „Gdzie koło i wesoło mam?”, które odnoszą się do popularnego pod koniec lat dziewięćdziesiątych komediowego hitu „Goło i wesoło”.

Niestandardowym elementem wakacyjnej kampanii marketingowej Kaufland są również billboardy wodne, czyli reklamy ciągnięte przez motorówki wzdłuż wybrzeża, które zachęcają do bezpiecznego wypoczynku nad wodą. Kampania będzie widoczna również w wakacyjnym pociągu relacji Warszawa – Trójmiasto – Ustka.

Działania stacjonarne w miejscowościach turystycznych oraz podczas kilkudziesięciu seansów „Kina na leżakach” wspierane są reklamą w telewizji, radiu, profilach sieci w mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych Kauflandu. Kampania „Gdzie tanie lato na bogato mam?” potrwa do końca sezonu urlopowego.

 

Dołącz do dyskusji: Kaufland reklamuje się hasłem "Gdzie tanie lato na bogato mam?"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebastian
Kaufland męczy reklamami w telewizji jak RTV Euro AGD reklamami w radiu. Gdzie nie przełączysz na coś innego to ta sama reklama leci.
odpowiedź