Kantar wprowadził Marketplace – platformę oferującą dane na żądanie
Firma badawcza Kantar, wprowadziła nową platformę internetową Kantar Marketplace, oferującą badania i wiedzę marketingową na żądanie. Obecnie działa w 21 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i USA. W Polsce dostępne są na razie wybrane jej funkcje.
Pojawienie się Kantar Marketplace zapowiedziano już w styczniu. Obecnie działa w 21 krajach świata, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, USA, Brazylii i Australii. Do końca maja br. dostęp do platformy zostanie rozszerzony na 30 krajów. W Polsce, w ramach platformy można korzystać z badania Link.
Kantar Marketplace jest platformą na żądanie, która łączy w sobie zweryfikowane próby badawcze, zapewniające dotarcie do 80 milionów konsumentów na całym świecie, z szybkimi samoobsługowymi badaniami ankietowymi, inteligentnymi rozwiązaniami w zakresie insightów oraz konsultacjami ekspertów. Dzięki niej klienci mogą zamawiać niektóre badania i raporty online.
Obecnie na platformie dostępne są cztery funkcje. Link - to rozwiązanie do pretestów reklam przeznaczonych dla telewizji, mediów cyfrowych, reklamy zewnętrznej, prasowej lub reklam w punktach sprzedaży. Narzędzie Link, obejmujące bazę danych zawierającą około 200 tys. reklam. Korzysta z niego 90 proc. największych reklamodawców, którzy w ciągu 6 godzin otrzymują na jego podstawie wyniki pozwalające na zoptymalizowanie zwrotu z inwestycji w media (ROI).
Narzędzie Ad Now służy do pomiaru wyników kampanii reklamowych, pozwala na śledzenie zmian w trakcie kampanii. Umożliwia ono poznanie oceny kreacji reklamowych w różnych krajach i kulturach, zapewnia spójność w różnych kanałach komunikacji, diagnostykę wyników reklamy i optymalizację poziomu inwestycji.
Quick Polls - jedno pytanie, 1000 respondentów i realizacja w czasie krótszym niż godzina (dostępne na życzenie klienta w wersji private beta). Umożliwia dostęp do ponad 80 milionów konsumentów i największe na świecie źródło połączonych prób badawczych. Szybkie ankiety Quick Polls obejmują także dostęp do wcześniej zebranych danych: można tu uzyskać szybką odpowiedź na pytanie dzięki dostępowi do tysięcy ankiet Quick Poll zrealizowanych dotychczas.
Narzędzie DIY Survey jest przeznaczone dla klientów potrzebujących bardziej szczegółowej wiedzy. Pozwala ono przygotować i uruchomić własne badanie ankietowe w ramach pożądanej grupy docelowej w ciągu paru-parunastu minut.
Firma zapowiada, że jeszcze w tym roku i w latach kolejnych na Kantar Marketplace pojawią się kolejne rozwiązania eksperckie zapewniające szerszy i prostszy dostęp do wiedzy eksperckiej.
Jednym z nich jest eValuate – to pakiet do testowania innowacji i konceptów. Pozwala ustalić hierarchię zwycięskich konceptów dzięki zbadaniu, czy są w stanie stymulować rozwój sprzedaży, a nie tylko czy mają potencjał do odniesienia sukcesu na rynku.
Kolejne to Reputation Intelligence. Jest to narzędzie pomiaru zasięgu marek produktowych i korporacyjnych oraz działań PR, pozwalające dobrze zrozumieć własny profil i wpływ komunikacji oraz działań marketingowych we wszystkich mediach (w tym tradycyjnych i społecznościowych).
Planowane jest też narzędzie Global Monitor, które ma zapewnić lepsze poznanie kluczowej dynamiki zmian mających wpływ na firmę, kategorię, markę i nabywców, przy czym wskazuje ono nie tylko, co się dzieje, ale również dlaczego. Dzięki temu można z większą pewnością przewidywać przyszłość i związane z nią szanse i zagrożenia.
- W firmie Kantar koncentrujemy się na tym, aby nasza praca miała większy wpływ na działania naszych klientów. Robimy to poprzez inwestowanie w poznawanie ludzkich zachowań i preferencji na światowym poziomie i przez nieustanne innowacje. Kantar Marketplace to doskonały przykład naszych priorytetów. Dzięki niemu nasi klienci mogą wybierać z szerokiej oferty – od samoobsługowych badań ankietowych po pogłębione narzędzia diagnostyczne, które można dostarczyć nawet w ciągu zaledwie jednego dnia. Dzięki dostępowi do ponad 80 milionów konsumentów w panelach badawczych na całym świecie nawet po wdrożeniu RODO głos klienta może pozostać centralnym elementem procesu decyzyjnego, przy jednoczesnej lepszej ochronie prywatności konsumentów - powiedział Eric Salama, prezes firmy Kantar.
Dołącz do dyskusji: Kantar wprowadził Marketplace – platformę oferującą dane na żądanie