Kampania wizerunkowa dla "Kupca Poznańskiego"
Agencja Reklamowa Intendo przeprowadziła kampanię wizerunkową Centrum Handlowego Kupiec Poznański
W trwającej obecnie kampanii wizerunkowej starano się przede wszystkim położyć nacisk na ujednolicenie przekazu składającego się z dwóch elementów: mody (Kupiec Poznański domem mody, pod którego dachem znajduje się ponad 90 najemców) oraz lokalności (znany od 3 lat, poznański).
Akcja przyświecały dwa główne cele: stworzenie nowego ujednoliconego wizerunku centrum oraz kontakt z grupą docelową na początku sezonu wiosennego, czyli w momencie, kiedy większość marek prezentuje nowe kolekcje.
Dodatkowym działaniem było odnowienie layoutu oraz zawartości kwartalnika Kupca.
Do komunikacji z grupą wybrano następujące kanały:
Równolegle przeprowadzono rewitalizację kwartalnika Kupca Poznańskiego. W ramach tego zadania zaprojektowano zupełnie nową szatę graficzną, zmieniono zawartość merytoryczną magazynu, stworzono nową nazwę - "Elegance", nawiązującą do stworzonego wizerunku. Na potrzeby kampanii zaproszono do współpracy dwie gwiazdy: Małgorzatę Ostrowską (wokalistkę) oraz Katarzynę Bujakiewicz (aktorkę). O wyborze zadecydował fakt, że obie osiągnęły sukces zawodowy, są znane (rozpoznawalne) i cenione w swoich profesjach. Obie Panie pochodzą z Poznania i są z nim utożsamiane, a ponadto doskonale oddają charakter grupy docelowej. Ich wizerunki pojawiły się na wszystkich zaprojektowanych materiałach reklamowych. Agencja Intendo stworzyła założenia strategii reklamowej, slogan reklamowy oraz mechanizmy komunikacji marketingowej wraz z projektami graficznymi. Na potrzeby kampanii w prasie zaprojektowano dwa layouty billboardów oraz dwa inserty.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa dla "Kupca Poznańskiego"