Kampania wizerunkowa Capgemini
Firma konsultingowa Capgemini rozpoczyna 4 września kampanię reklamową w Polsce.
Jest to adaptacja globalnej kampanii, która koncentruje się na ścisłej współpracy między konsultantami a klientami.
Rozwinęliśmy temat kampanii z roku 2004. Przedstawiała ona wówczas nasze motto – Współdziałanie w Biznesie. Teraz ilustrujemy rezultat bliskiej współpracy między klientami a Capgemini - Philippe Grangeon, Dyrektor ds. komunikacji Grupy. Pokazujemy silne strony Capgemini i to, co nas wyróżnia spośród konkurentów – sposób, w jaki współpracujemy z naszymi klientami.
Słowo razem zajmuje główne miejsce w haśle kampanii. Treść ogłoszeń brzmi: „Kiedy dokonujesz zmian w swojej firmie, bez względu na ich zakres, nigdy nie jest to proste zadanie. Doświadczenie nauczyło nas, że jeśli razem wyznaczymy wymierne cele i ustalimy realistyczne plany, jeśli stworzymy wspólny zespół, a przede wszystkim będziemy razem przewidywać i minimalizować ryzyko, wówczas zwiększymy nasze szanse. Dodajmy do tego motywację i zaangażowanie ponad 60 000 specjalistów na całym świecie oraz wiedzę i doświadczenie, którymi codziennie dzielimy się z naszymi klientami, a w rezultacie szybciej osiągniemy bardziej wymierny i trwały sukces. Razem. Jedno słowo, w którym zawiera się cała różnica pomiędzy typową praktyką biznesową a unikalnym, charakterystycznym dla Capgemini podejściem do oferowania usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu, określanym mianem Collaborative Business Experience – Współdziałaniem w Biznesie. Podejmijmy Współdziałanie w Biznesie – razem.”
Autorem kreacji jest agencja Euro RSCG (Paryż), która przygotowała także kampanię w roku 2004. Autorem zdjęć, wykonanych w Argentynie, jest amerykański artysta fotograf Stephen Wilkes, znany z impresjonistycznych i barwnych prac. Media plan przygotowała MPG International. Kampania prowadzona jest także w Ameryce Płn., Francji, Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanii, Indiach, Austrii, Szwajcarii, Czechach i na Węgrzech.
Chcemy nie tylko przedstawić to, co nas wyróżnia na rynku – szczególny sposób współpracy, ale także zwiększyć rozpoznawalność firmy jako wiodącego dostawcy usług konsultingowych i informatycznych oraz zwiększyć udział w rynku. – Joanna Nowocień, menedżer ds. komunikacji marketingowej Capgemini Polska.
W Polsce kampania obejmuje prasę: Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, tygodnik Computerworld oraz Internet. W kampanii internetowej, zaplanowanej przez Media Contacts, przewidziano portale takie jak: Newsweek, Gazeta Prawna, Twoja – Firma, Parkiet, BiznesNet, NowoczesnaFirma, podatki, Puls Biznesu, GPW, Computerworld.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Capgemini