Kampania wizerunkowa Boss Soul
Nowa kampania Grey Worldwide Warszawa dla perfum Boss Soul
14 lutego rozpoczęła się kampania wizerunkowa nowego zapachu Boss Soul, dostępnego w polskich perfumeriach od lutego br.
Sztuka uwodzenia wykorzystuje element tajemnicy. Mężczyźni ukrywają swoją wrażliwość. Boss Soul pozwala ją wydobyć, gdy mężczyzna pragnie wzbudzić zainteresowanie. Na tym założeniu opiera się koncepcja kreatywna kampanii. Spot reklamowy to wymowna gra spojrzeń: uwodzicielskie spojrzenie mężczyzny i zafascynowane - kobiety.
Kampania adresowana jest do pewnych siebie i intrygujących mężczyzn w wieku 25 - 35 lat, którzy cenią sobie możliwość kontrolowania sytuacji poprzez stwarzanie aury tajemniczości.
Mediaplan autorstwa Mediacomu obejmuje tematyczne stacje telewizyjne (National Geographic, Hallmark, AXN i Planette), rozszerzone następnie o ogólnopolskie (TVN, TVP, Polsat) oraz wejścia prasowe w magazynach: Playboy, Men's Health, Newsweek, Viva! i Polityka.
Kampania została przygotowana przez następujące osoby z Grey Worldwide Warszawa: Monika Bierwagen (Account Supervisior), Rokasna Odyjas (Account Executive), adaptacji kreacji dokonał zespół kreatywny w składzie: Monika Świątek i Joanna Zielińska. Spot wyreżyserował Peter Lindberg, model występujący w filmie to Mark Van der Loo. Stronę klienta reprezentowała Magdalena Niciejewska -Wiwatowska (Brand Manager) z Cosmpolitan Cosmetics Polska.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy Grey koordynował następujące kampanie dla zapachów P&G Beaute: Lacoste Touch of Pink oraz Yohji Yamamoto - wersja dla kobiet, a następnie dla mężczyzn.
Grey Worldwide Warszawa współpracuje z Procter & Gamble od 1992 roku.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Boss Soul