Kampania społeczna w rocznice odejścia Jana Pawła II
'Zatrzymaj się, to przemijanie ma sens' takie hasło można zobaczyć w kilkuset punktach Warszawy.
Są to słowa przewodnie kampanii społecznej stworzonej przez Centrum Myśli Jana Pawła II. Kampania ma przypomnieć o zbliżającej się 2. rocznicy śmierci Jana Pawła II.
Na 100 billboardach, kilkudziesięciu słupach reklamowych w centrum miasta oraz we wszystkich środkach komunikacji miejskiej można spotkać plakaty z hasłem „Zatrzymaj się, to przemijanie ma sens”. Kampania jest podzielona dwa na etapy. Pierwszy z nich ma skłonić warszawiaków do zastanowienia się nad tempem ich życia, drugi to kampania informująca o wydarzeniach organizowanych przez Centrum Myśli Jana Pawła II w związku z rocznicą śmierci papieża.
W czasie zbliżającej się rocznicy warszawiacy będą mogli nie tylko oddać hołd Janowi Pawłowi II, ale również wziąć udział w licznych wydarzeniach inspirowanych życiem, myślą i twórczością Papieża-Polaka. Centrum Myśli Jana Pawła II przygotowało program, składający się z kilkunastu propozycji.
Głównymi punktami 2 kwietnia 2007 r. będą: oratorium „Gorzkie Żale” na pl. Defilad” o godz. 20.00, transmitowane przez TVP1 oraz zapalenie pamiątkowego znicza na pl. Piłsudskiego o godz. 21.37.
Szczegółowe informacje na stronie www.centrumjp2.pl.
„Zatrzymaj się, to przemijanie ma sens mówi mi o tym, że praca i pieniądze są ważne, ale to nie jest istota naszego życia. Warto również pamiętać, że życie pędzi, ale przestanie wydawać się tylko szarą codziennością, jeśli znajdziemy czas, aby się nim cieszyć” – mówi Wioletta Łabuda-Iwaniak, kierownik informacji i promocji CMJPII.
Dołącz do dyskusji: Kampania społeczna w rocznice odejścia Jana Pawła II