Kampania reklamowa telefonu SGH-E700
Rozpoczęła się kampania reklamowa najnowszego telefonu firmy Samsung - SGH-E700.
Telefon ten jest skierowany do grupy FASION choć jak informuje nadawca na polskim rynku może to być grupa biznes. Zdecydowanie jest to telefon unisex i dla bardzo wymagających użytkowników o wyższych zarobkach.
Telefon ten wyróżnia przede wszystkim doskonały design, zewnętrzny, organiczny kolorowy wyświetlacz oraz pełen ciekawych funkcji cyfrowy aparat fotograficzny. Tego jeszcze nie było na rynku: zdjęcia w negatywie, sephia, biało-czarny, szkic; zdjęcia sekwencyjne do 15 zdjęć; autoportret na kolorowym zewnętrznym wyświetlaczu; pięciokrotny cyfrowy zoom - czytamy w komunikacie.
Kampania "CHWYTAJ CHWILE, OBUDŹ ZMYSŁY" jest oparta o dwa filary: prasę oraz reklamę zewnętrzną.
W prasie reklama pojawi się w: tygodniki gospodarcze i polityczne (Polityka, Newsweek, Wprost), magazyny lifestyle kobiece (Gala, Glamour, Viva...) i męskie (PLayboy, CKM), młodzieżowe i branżowe w tym marketingowe. W sumie 25 tytułów.
W reklamie zewnętrznej do kampanii wysoko pozycjonowanego telefonu wybrano format 6x3. Powierzchnie zapewnia Cityboard.
Cała kampania jest wsparta mocnymi działaniami PR.
Kreacja globalna została zaadoptowana przez FCB Ad Fabrika. Kreacje opiera się na postaci Estella Warren pokazującej najważniejsze zalety telefonu SGH-E700 - serie zdjęć oraz autoportret. Planowaniem i kupnem mediów zajmuje sie Initiative..
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa telefonu SGH-E700