Kampania promocyjna nowego pakietu telewizji cyfrowej Aster
Aster, dostawca usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął kampanię promocyjną nowego pakietu telewizji cyfrowej - BasicPlus
Kampania rozpoczęła się na początku czerwca br. i potrwa przez miesiąc. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych abonentów o wprowadzeniu przez ASTER nowego pakietu telewizji cyfrowej - BasicPLUS i jednocześnie wsparcie sprzedaży telewizji cyfrowej ASTER.
Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 - 40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym.
Hasło wiodące kampanii to W sumie same plusy, które podkreśla zalety oferty promocyjnej BasicPLUS - 16 nowych kanałów telewizji cyfrowej, wiele usług dodatkowych, w tym funkcjonalny Przewodnik TV oraz abonament w cenie tylko 10 zł.
W ramach działań promocyjnych zaplanowano reklamę w prasie warszawskiej (GW Stołeczna, Rzeczpospolita i Rzeczpospolita WiR) oraz w Internecie (serwisy: warszawaonline.pl, warszawa.pl, gazeta.pl/warszawa, wp.pl, money.pl, bankier.pl).
Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, media zaplanował dom mediowy Mediaedge: cia Poland.
Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna nowego pakietu telewizji cyfrowej Aster