SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Halls

Od marca trwa realizowana przez IMIGe Poland kampania reklamowa cukierków Halls

 Wykorzystuje ona reklamę na podkładkach pod myszki rozmieszczone w pracowniach komputerowych na uczelniach w całej Polsce.

Prowadzona obecnie kampania jest pierwszą akcją promocyjną cukierków Halls wśród młodzieży na uczelniach. Po raz pierwszy również firma Cadbury Wedel, do której należy marka Halls, zdecydowała się na wykorzystanie w kampanii podkładek pod myszki komputerowe jako nowatorskiej formy reklamy skierowanej do młodej grupy odbiorców.

Samoprzylepne podkładki pod myszki rozklejone zostały na uczelniach w salach informatycznych oraz na korytarzach przy stanowiskach komputerowych z dostępem do Internetu. W sumie wykorzystano kilkanaście tysięcy podkładek z reklamą Halls rozmieszczonych na największych uczelniach w 25 miastach w kraju.

Media dla marki Halls zakupił dom mediowy Initiative Media, natomiast za miejsca reklamowe i obsługę kampanii odpowiada firma IMIGe Poland.

IMIGe jest pierwszą firmą, która wprowadziła na rynek podkładki pod myszki jako nośnik reklamowy skierowany do studentów oraz uczniów szkół średnich. Od lat firma oferuje tę formę reklamy w pięciu krajach w Europie. Atutem kampanii reklamowych na podkładkach oferowanych przez IMIGe jest fakt, że podkładki instalowane są przy każdym stanowisku komputerowym na terenie uczelni bądź szkół. Dzięki temu wszyscy studenci lub uczniowie odbywający zajęcia w pracowniach informatycznych lub korzystający z nich poza zajęciami mają kontakt z reklamą na podkładkach, przynajmniej kilkunastokrotnie podczas trwania 4-tygodniowej kampanii reklamowej.

IMIGe Poland specjalizuje się w niestandardowych formach reklamy wewnętrznej. Na uczelniach firma oferuje ponadto reklamę na elektronicznych panelach informacyjnych, reklamowych panelach podświetlanych, tablicach ogłoszeniowo-reklamowych, zegarach, pocztówkach oraz lustrach reklamowych w toaletach.

Obszar działalności IMIGe Poland obejmuje również reklamę w szkołach średnich, hipermarketach, na lodowiskach oraz wyciągach narciarskich w całym kraju.

Dołącz do dyskusji: Kampania Halls

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl