Kampania Fiata Panda
Ponad 300 000 użytkowników serwisu nowego Fiata Panda
Nowa witryna Pandy prezentuje możliwości, wyposażenie i cenniki nowego modelu. Nowy model Fiata wspierają również szeroko zakrojone działania promocyjne w Internecie. Kampania internetowa rozpoczęła się promocją na komunikatorach Gadu Gadu i Tlen. Po raz pierwszy w Polsce promowana była możliwość ściągania specjalnych emotikonek dostępnych tylko na serwisie Pandy. Kolejnym etapem kampanii była promocja na portalu Onet.pl - wykorzystano top layery i expand billboardy informujące o drzwiach otwartych. Jednocześnie no nowej witrynie rozpoczął się konkurs "Panda na biurko" - każdy z użytkowników serwisu może skorzystać ze specjalnej aplikacji umożliwiającej zaprojektowanie własnej wersji Pandy. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone.
Podobnie jak poprzedni, obecny serwis Pandy przygotowała Agencja iLeo. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Inne
Dołącz do dyskusji: Kampania Fiata Panda