Kampania Demo dla Hellena SA
Hellena rozpoczyna ofensywę na rynku soków i nektarów
Film "Mrówki" - bo tak zatytułowana jest nowa reklama - ma zadanie zwiększenie udziałów Heleny na rynku soków i nektarów. Firma ma obecnie 17 proc. rynku napojów gazowanych, 32 proc. napojów niegazowanych, 6 proc. w rynku soków i nektarów. Kampania potrwa do końca bieżącego roku. Media na jej potrzeby kampanii zakupił dom mediowy BrandConnection.
Nasza nowa platynowa linia produktów to nietypowa i jedyna w swoim rodzaju oferta na rynku. Platynowe nektary Helleny, na których budujemy komunikację dla całej platynowej linii - to prawdziwe, gęste nektary, otrzymywane ze świeżo przetartych owoców. Również jakość naszych platynowych soków jest wyjątkowa, głównie dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii oraz stosowaniu najwyższej jakości surowców - mówi Przemysław Sroczyński, Wiceprezes zarządu ds. handlu w firmie Hellena SA.
Wyróżnikiem nowej gamy produktów Helleny są również atrakcyjne srebrne opakowania kartonowe - pierwsze tego typu opakowania w Polsce. To właśnie charakterystyka opakowań dała początek nazwie "platynowa linia" - na początku roboczej, później na stałe przywiązanej do nowych produktów.
Projekty platynowych opakowań oraz ich komunikację przygotowała agencja Demo Effective Launching, która specjalizuje się we wprowadzaniu i zmianie pozycjonowania produktów na rynku.
"Mrówki" to film, który w zabawny sposób pokazuje naturalną fabryczkę - umieszczoną w owocowym sadzie, gdzie sympatyczni, mali bohaterowie z ogromną energią i zaangażowaniem produkują nektary Helleny. Robią to nietypowo, dowcipnie, ale niezwykle efektywnie. Przecinają jabłko piłą, przecierają jego połówki za pomocą specjalnych drewnianych korb. Wyciskają owocowy miąższ z pomarańczy, porzeczek, granatów. - mówi Artur Lalewicz, Koordynator Kampanii po stronie Demo Effective Launching.
Każda scena zawiera elementy komiczne - gesty mrówek, ich zachowanie, trud, z jakim przemieszczają wielkie owoce, śmiech i krzyki... to wszystko buduje niezwykle zabawny klimat. Owszem mrówki wykonują ciężką pracę, ale również świetnie się przy tym bawią. Symbolika pracowitych mrówek idealnie oddaje wyjątkowe podejście Helleny do procesu produkcji i szczególny nacisk na jakość produktów - dodaje Artur Lalewicz.
Nowa reklama Helleny to nie tylko ciekawa koncepcja kreatywna, ale również profesjonalna realizacja. Film powstał w studiu animacji komputerowej Lightcraft i w całości wykonany został w technice 3D. Jego jakość i precyzja wykonanych postaci i scenografii nie odbiega od zachodnich produkcji. Aż trudno w to uwierzyć, że projekt został wykonany w ciągu zaledwie 4 tygodni.
Mrówki okazały się świetnym narzędziem do realizacji celów komunikacyjnych Helleny. Naturalna sceneria i wyrazistość, z jaką pokazujemy powstawanie nektarów idealnie komunikują to, czym jest jedyny, prawdziwy nektar Helleny. Ciepły, dowcipny wizerunek i klarowny przekaz, to szansa, że dotrzemy do szerokiej grupy konsumentów - powiedział Jacek Sadowski, Dyrektor Generalny Demo Effective Launching."
Inne
Dołącz do dyskusji: Kampania Demo dla Hellena SA