SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Just wygrał przetarg na obsługę marki Mola

Od stycznia 2006 roku Just odpowiada za strategię i kreację tego brandu.

W rozpisanym w ubiegłym roku przetargu brało udział sześć agencji: Leo Burnett, AHA, Seven, PZL, Just i Cytryna. Oceniano przedstawione przez agencje propozycje kampanii dla dwóch produktów marki Mola (papier toaletowy i ręczniki kuchenne).

Umowa zakłada dwuletnią współpracę obu firm. Pierwsza wspólna kampania ruszy niebawem - podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Just wygrał przetarg na obsługę marki Mola

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl