Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska i Pani Ekscelencja promują Minimal Make-Up od Artdeco
Rozpoczęła się kampania reklamująca Minimal Make-Up - nowy zestaw kosmetyków marki Artdeco. Bohaterkami akcji są blogerki modowe: Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska i Pani Ekscelencja.
Na potrzeby kampanii Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska i Pani Ekscelencja po wykonaniu makijażu za pomocą Minimal Make-Up zostały sfotografowane bez ubrań, co ma podkreślać prostotę i minimalizm związane z tymi produktami.
W ramach akcji uruchomiono stronę Artdecopolska.pl, na której dostępne są zdjęcia i wideo z udziałem blogerek. Ponadto internautki mogą przetestować Minimal Make-Up i pokazać swoje inspiracje minimalistycznym stylem makijażu
Działania będą prowadzone do końca lipca.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VanLeif.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska i Pani Ekscelencja promują Minimal Make-Up od Artdeco