"Jedyna taka oferta"
Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną kompleksową kampanię dla marki Peugeot pod hasłem "Jedyna taka oferta" w telewizji, prasie, radiu oraz internecie, której celem jest poinformowanie o ofercie czterech lat gwarancji na wszystkie wersje modeli 206, 307 i 407 oraz wparcie sprzedaży samochodów z 2004 roku
Kampania telewizyjna (TVP, TVN, TV4, Discovery) opiera się na trzech, rotacyjnie emitowanych reklamach z prezentacją trzech modeli Peugeot. 15-sekundowe filmy prezentują modele Peugeot na tle strzelających fajerwerków z informacją o 4 latach gwarancji oraz z prezentacją oferty cenowej.
Do prasy ogólnopolskiej (Fakt, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) zostały przygotowane projekty 3 reklam (modeli 206, 307 i 407), a w prasie lokalnej będą emitowane reklamy modeli 206 i 307.
Kampania w radiu prowadzona jest w dwóch etapach. W stacjach emitowana będzie reklama "Lekcja oszczędzania" z zaproszeniem na Dni Otwarte. Dodatkowo dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych.
Kampania potrwa do końca miesiąca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: "Jedyna taka oferta"