IPRA powołało swojego reprezentanta w Polsce
Grzegorz Szczepański uważa, że: "dla właściwego rozwoju polskiej branży PR niezbędny jest bliski kontakt z zagranicznymi rynkami, na których usługi te rozwinęły się w największym stopniu. Dziś bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy aktywnego udziału w międzynarodowych dyskusjach nt. najważniejszych spraw dotyczących naszego środowiska i kierunków rozwoju naszej branży. W przeciwnym razie Polska w przededniu wejścia do Unii Europejskiej może stać się wyspą na kontynentalnej mapie profesjonalnych usług PR".
IPRA powstała w 1955 roku. Jest wiodącą organizacją skupiającą międzynarodowych profesjonalistów public relations, która stanowi dziś główne centrum kompetencyjne światowego PR. Organizacja zrzesza przeszło 950 doświadczonych specjalistów z 96 krajów świata. Prócz animowania dyskusji branżowo-środowiskowych dla ciągłej poprawy standardów obowiązujących w branży PR (Kampania na Rzecz Przejrzystości w Mediach - International Campaign for Media Transparency), IPRA koncentruje się też na działalności edukacyjnej. Jest wydawcą publikacji branżowych (m.in.: magazyn Frontline, opracowania Gold Papers, portal informacyjny www.ipra.org) i wiodącym organizatorem specjalistycznych konferencji branżowych, w tym raz na trzy lata Światowego Kongresu PR. IPRA jest też od 1990 roku organizatorem najbardziej prestiżowego międzynarodowego konkursu PR na świecie - The IPRA Golden World Awards.
Inne
Dołącz do dyskusji: IPRA powołało swojego reprezentanta w Polsce