Instytut Książki szuka agencji do kampanii promującej czytanie dzieciom
W ramach ogłoszonego właśnie przetargu Instytut Książki szuka agencji do przygotowania i realizacji tegorocznej kampanii promującej czytanie książek dzieciom. Oferty będzie można składać do końca czerwca.
W dokumentacji przetargowej zapowiedziano, że zlecenie dotyczy m.in. przygotowania szczegółowej koncepcji strategicznej i kreatywnej akcji, poszczególnych spotów i grafik, planowania i zakupu czasu reklamowego w mediach oraz działań z zakresu public relations i media relations.
Akcja ma obejmować m.in. spoty radiowe i telewizyjne (30- i 15-sekundowy), cykl 10 virali oraz współpracę z minimum trójką influencerów.
Ma to być kontynuacja kampanii „Mała książka - wielki człowiek” realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017-2021. Chodzi o promowanie wśród osób w różnej roli opiekujących się dziećmi (rodziców i dziadków, pedagogów, nauczycieli, bibliotekarzy) czytania im (od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej) oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Szacunkowa wartość projektu wynosi 2,09 mln zł. Oferty będzie można składać do 30 czerwca do godz. 10.
Przy ich ocenianiu najważniejszymi kryteriami będą cena (40 proc. znaczenia) oraz jakość koncepcji strategiczno-kreatywnej (25 proc.).
Dołącz do dyskusji: Instytut Książki szuka agencji do kampanii promującej czytanie dzieciom