„InStyle” rozpoczyna współpracę z Gadu Gadu
Od środy magazyn „InStyle” (Burda Media) będzie miał własny numer Gadu Gadu. Czytelnicy będą mogli za pośrednictwem komunikatora m.in. otrzymać zaproszenia na specjalne imprezy oraz brać udział w konkursach.
Miesięcznik „InStyle” będzie korzystał z numeru GG700. Wszyscy, którzy skontaktują się z redakcją, na początek otrzymają specjalną instrukcję korzystania z komunikatora. W aplikacji GG znajdą m.in. informacje o magazynie, jego nowych wydaniach, a także będą mogli porozmawiać z ekspertami.
„InStyle” rozpoczyna w tym tygodniu także współpracę z portalem life-stylowym groupon.pl, za pośrednictwem którego można kupować zniżkowe vouchery na różne sposoby spędzania wolnego czasu. W ramach tej współpracy od najnowszego, październikowego numeru, magazyn zaoferuje czytelniczkom zniżki na zabiegi kosmetyczne w pięciu miastach Polski.
Wydanie październikowe ukaże się w środę w nakładzie 170 tysięcy egzemplarzy w cenie 4,9 zł za format regularny i 3,9 zł za format shoppingowy. Wesprze je kampania promocyjna w radiu (Chilli Zet), internecie (Wp.pl, Papilot.pl., Ofeminin.pl), prasie („Dobre Rady”, „Elle Decoration”, „CHIP”, „Mój Piękny Dom” i „Burda”) oraz outdoor (nośnik City Channel w autobusach w Warszawie i Trójmieście).
Dodatkowo numer Gadu-Gadu „InStyle’a” promowany będzie na serwisach należących do grupy GG Network: gadu-gadu.pl, mojageneracja.pl, open.fm, fora.pl, pykam.pl, mobilne.gadu-gadu.pl oraz na komunikatorze Gadu-Gadu.
Dołącz do dyskusji: „InStyle” rozpoczyna współpracę z Gadu Gadu