ING pokazuje w kampanii, że „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. Działania przygotowały Brain, Gong i MullenLowe MediaHub.
W najnowszym spocie reklamowym ING zwraca uwagę, że ważne jest nie tylko pilnowanie wydatków, ale również oszczędzanie, dzięki korzystnym okazjom, takimi jak np. Visa Oferty w Moim ING. Po dołączeniu do programu, klienci mogą cieszyć się zwrotami części wydatków, o których będą informowały powiadomienia aplikacji.
- Postawy konsumenckie zmieniają się na bardziej zrównoważone w kwestii podejścia do wydatków. Szybko przestawiliśmy się też na bankowość mobilną – prawie połowa z nas zamawia zakupy z dostawą do domu. Widać również, że z każdym tygodniem uwalniania gospodarki, Polacy zaczynają patrzeć bardziej optymistycznie w przyszłość. Doświadczamy nowych rzeczy, odkrywamy nowe pasje, wracamy do działania. Aż 60% ankietowanych twierdzi, że będzie bardziej cenić swój czas – zmieniają się więc priorytety, ale nie zmienia nasza społeczna energia do działania - komentuje Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, Internet, Motokino i kina stacjonarne KinAds (od 27 czerwca 2020 r.), a także aktywności w social media i reklam w placówkach bankowych.
Kampanię przygotowały Brain (strategia i kreacja), Gong (Internet) i MullenLowe MediaHub (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: ING pokazuje w kampanii, że „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”