Brain broni obsługi reklamowej ING Banku Śląskiego
Agencja Brain rywalizuje o utrzymanie obsługi reklamowej ING Banku Śląskiego. Pracuje dla niego nieprzerwanie od 14 lat.

Miłosz Gromski, starszy manager ds. komunikacji w ING Banku Śląskim potwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl rozpoczęcie przetargu na obsługę reklamową. Odmówił podania nazw biorących w nim udział agencji.
Zdradził jedynie, że zaproszono pięć firm, w tym dotychczas obsługującą bank agencję reklamową Brain.
Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi strategiczno-reklamowej. Agencja Brain obsługuje w tym zakresie ING Bank Śląski od 14 lat.
Za planowanie i zakup mediów do kampanii banku odpowiada od wielu lat dom mediowy MullenLowe MediaHub
W reklamach ING występuje od wielu lat Marek Kondrat. W jednej z ostatnich kampanii mowa jest o nadmiernej konsumpcji.
Jesienią ub.r. bank wybrał do obsługi w internecie agencję Gong (GroupOne).
Dołącz do dyskusji: Brain broni obsługi reklamowej ING Banku Śląskiego