Havas wygrywa przetarg Pumy
W wyniku rozstrzygniętego przetargu globalnego Havas Media od stycznia br. obsługuje budżet mediowy Pumy. Poprzednio zajmowała się tym agencja Blue449 (Publicis).
Havas Media będzie kompleksowo odpowiedzialna za planowanie, zakup i optymalizację kampanii marketingowych w mediach tradycyjnych i online dla Pumy. Działania poprowadzi zespół Beaty Orkwiszewskiej.
Działania komunikacyjne związane z aktywacjami w obszarze piłki nożnej przejmie Havas Sports & Entertainment. Zespół Aleksandry Marciniak będzie odpowiadał całościowo za komunikację marki dotyczącą aktywacji związanych z piłką nożną, w którą wchodzą głównie prowadzenie biura prasowego oraz działania angażujące influencerów.
Grupa odzieżowa Puma skupia w swoim port folio marki takie jak: Puma, Cobra Golf, Dobotex oraz Brandon.
Poprzednio obsługą budżetu mediowego Pumy w Polsce zajmowała się agencja Blue449 (Publicis).
Dołącz do dyskusji: Havas wygrywa przetarg Pumy