Papaya Films producentem reklamy Pumy o „Squid Game 2”
Papaya Films wyprodukowała globalną kampanię Pumy inspirowaną hitowym serialem „Squid Game” Netfliksa.

26 grudnia na platformie Netflix pojawi się drugi sezon hitowego koreańskiego serialu „Squid Game”. Kilka dni przed premierą marka Puma zaprezentowała oficjalną kolekcję ubrań inspirowaną tytułem. Za produkcję spotów promocyjnych i sesji fotograficznej odpowiada Papaya Films.
Głównym elementem kampanii jest spot odtwarzający scenografię i najpopularniejsze zadania, z którymi w serialu mierzyli się uczestnicy gry. W produkcję zaangażowana została międzynarodowa, różnorodna obsada i ekipa produkcyjna. Autorem zdjęć i reżyserem spotu jest Dominik Panasiuk. Sesję fotograficzną wykonała Gosia Turczyńska.
Zobacz: Papaya Films z trzema nominacjami na Shots Awards
Puma x Squid Game to kolejna produkcja Papaya Films zrealizowana dla tych klientów. Dom produkcyjny wcześniej współpracował również m.in. z Nike, Adidasem czy 4F, tworząc globalne i lokalne kampanie.
Dołącz do dyskusji: Papaya Films producentem reklamy Pumy o „Squid Game 2”