Primo Gusto wybiera Havas Media
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym właśnie przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
W ramach wygranego przetargu agencja mediowa Havas Media będzie odpowiedzialna za planowanie, zakup oraz optymalizację kampanii telewizyjnych makaronów Melissa Primo Gusto, należących do portfolia marek greckiej spółki Melissa Kikizas.
O wyborze Havas Media zdecydować miały:innowacyjne podejście do procesu zakupu kampanii TV, strategia rozwoju i zaproponowane rozwiązania dotyczące aktywacji i realizacji celów postawionych przed marką Melissa Primo Gusto.
Melissa Kikizas to grecka firma rodzinna znana z produkcji produktów, charakterystycznych dla regionów śródziemnomorskich – makaronów, przetworów pomidorowych, oliwek i oliwy, kremów balsamicznych czy chałwy. Firma działa na polskim rynku od ponad 20 lat.
Dołącz do dyskusji: Primo Gusto wybiera Havas Media