SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Puma z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

Pod hasłem „Go Wild” ruszyła kampania wizerunkowa marki sportowej Puma. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Nowa kampania Puma to historia biegaczy z prawdziwego życia. W spocie „Go Wild” nie zobaczymy gwiazd sportu, lecz tych, którzy wstają o świcie, biegną ze swoimi psami, łączą sport z rolą mamy, czy po prostu cieszą się wspólnymi treningami w grupie.

Kampania „Go Wild” ruszyła 20 marca i obejmuje media cyfrowe, reklamę zewnętrzną, kino, PR, media społecznościowe, akcje w sklepach oraz aktywacje z udziałem influencerów i sportowców.

Media do kampanii zaplanowała i kupiła agencja mediowa Havas Media. Za działania PR odpowiada agencja TEAL.

  • Więcej informacji:
  • Puma

Dołącz do dyskusji: Puma z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl