Hand Made wygrała przetarg marki Brita
W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Hand Made wspiera reklamowo wprowadzenie na rynek nowych produktów marki Brita.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i strategię komunikacji dla dwóch nowych wkładów filtrujących marki Brita.
Zespół agencji stworzył graficzny motyw przewodni dla produktów Maxtra+ Pure Performance oraz Maxtra+ Hard Water Expert. Ponadto odpowiada za key visuale produktów oraz materiały promocyjne, w tym animacje, landing page w dwóch wariantach oraz materiały POS.
Nowe wkłady marki Brita
Wkład Maxtra+ Pure Performance polecany jest osobom, którym zależy na prawidłowym nawodnieniu organizmu, jednocześnie szukającym alternatywnych, do wody butelkowanej, sposobów na pozyskanie czystej i smacznej wody. Claim: „Znamy metodę... na czystszą wodę!" podkreśla skuteczność filtra w zapewnieniu czystej i smacznej wody.
Wkład Maxtra+ Hard Water Expert reklamowany jest hasłem „Twarde dowody... na miękkość wody!".
Dołącz do dyskusji: Hand Made wygrała przetarg marki Brita