SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy

Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze.

Joanna Pawlak Joanna Pawlak

Joanna Pawlak objęła w Grupie Wirtualna Polska funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży. Poprzednio przez 10 lat pracowała w Wirtualnej Polsce. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży nadzorowała sprzedaż i realizację celów przychodowych firmy, pozycjonowanie i promocję marki WP.pl oraz produktów Wirtualnej Polski na rynku wydawców internetowych. Wcześniej m.in. była związana z Gemiusem, była dyrektorem marketingu i sprzedaży w TV Puls i kierownikiem marketingu w biurze reklamy TVP, a karierę zaczynała w 1991 roku w agencji McCann Erickson.

>>> Grupa Wirtualna Polska bez zarządu WP, a z Łukaszem Wejchertem

W biurze reklamy Grupy Wirtualna Polska funkcję dyrektora departamentu strategii produktu reklamowego objął Jacek Tryzno (na zdjęciu z lewej). Poprzednio od 1999 roku pracował w Wirtualnej Polsce, ostatnio jako zastępca dyrektora pionu marketingu i sprzedaży ds. sprzedaży reklamy.

Filip Hołowczyc w nowym biurze został dyrektorem departamentu kluczowych klientów. Wcześniej dwukrotnie pracował w Grupie o2 - najpierw jako dyrektor biura reklamy, a od 2012 roku jako dyrektor działu agencyjnego i performance. W międzyczasie był dyrektorem zarządzającym działu internetowego w domu mediowym ZenithOptimedia Group.

>>> Grupa Wirtualna Polska zaczyna od przeglądu serwisów i zwolnień. „Chcemy premii za bycie liderem”


Urszula Cabańska (na zdjęciu poniżej z lewej) objęła stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej. Poprzednio pracowała w Grupie o2, najpierw jako dyrektor handlowy, a następnie dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej. Wcześniej była kierownikiem ds. sprzedaży regionalnej w dzienniku „Metro”.

Ewelina Binzer została dyrektorem departamentu e-commerce. Poprzednio przez 9 lat pracowała w Wirtualnej Polsce, ostatnio jako zastępca dyrektora pionu ds. akcji specjalnych, e-commerce i produktów płatnych.


Z kolei Jan Buze objął funkcję kierownika działu akcji specjalnych. Podobne stanowisko zajmował ostatnio w Wirtualnej Polsce, w której pracował przez 7 lat.

Dołącz do dyskusji: Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bee
najpierw mówią, ze chcą premii za bycie liderem a potem stawiają ekipę która kompletnie nie ma zachowań liderskich. Taktyka zachowawcza, która raczej nie wróży sukcesu....
0 0
odpowiedź
User
menio
edytor tego tekstu to mistrz !
0 0
odpowiedź
User
jebac to
Beznadziejne to wszystko...
0 0
odpowiedź