Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy
Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze.
Joanna Pawlak objęła w Grupie Wirtualna Polska funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży. Poprzednio przez 10 lat pracowała w Wirtualnej Polsce. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży nadzorowała sprzedaż i realizację celów przychodowych firmy, pozycjonowanie i promocję marki WP.pl oraz produktów Wirtualnej Polski na rynku wydawców internetowych. Wcześniej m.in. była związana z Gemiusem, była dyrektorem marketingu i sprzedaży w TV Puls i kierownikiem marketingu w biurze reklamy TVP, a karierę zaczynała w 1991 roku w agencji McCann Erickson.
>>> Grupa Wirtualna Polska bez zarządu WP, a z Łukaszem Wejchertem
W biurze reklamy Grupy Wirtualna Polska funkcję dyrektora departamentu strategii produktu reklamowego objął Jacek Tryzno (na zdjęciu z lewej). Poprzednio od 1999 roku pracował w Wirtualnej Polsce, ostatnio jako zastępca dyrektora pionu marketingu i sprzedaży ds. sprzedaży reklamy.
Filip Hołowczyc w nowym biurze został dyrektorem departamentu kluczowych klientów. Wcześniej dwukrotnie pracował w Grupie o2 - najpierw jako dyrektor biura reklamy, a od 2012 roku jako dyrektor działu agencyjnego i performance. W międzyczasie był dyrektorem zarządzającym działu internetowego w domu mediowym ZenithOptimedia Group.
>>> Grupa Wirtualna Polska zaczyna od przeglądu serwisów i zwolnień. „Chcemy premii za bycie liderem”
Urszula Cabańska (na zdjęciu poniżej z lewej) objęła stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej. Poprzednio pracowała w Grupie o2, najpierw jako dyrektor handlowy, a następnie dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej. Wcześniej była kierownikiem ds. sprzedaży regionalnej w dzienniku „Metro”.
Ewelina Binzer została dyrektorem departamentu e-commerce. Poprzednio przez 9 lat pracowała w Wirtualnej Polsce, ostatnio jako zastępca dyrektora pionu ds. akcji specjalnych, e-commerce i produktów płatnych.
Z kolei Jan Buze objął funkcję kierownika działu akcji specjalnych. Podobne stanowisko zajmował ostatnio w Wirtualnej Polsce, w której pracował przez 7 lat.
Dołącz do dyskusji: Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy