Rynek inwestycyjny to nie tylko złoto, srebro, kamienie szlachetne i kryptowaluty. Doskonałą opcją na lokowanie wolnego kapitału są nieruchomości. Te o charakterze inwestycyjnym występują zarówno na rynku wtórnym, jak i pierwotnym. Chcesz dowiedzieć się, czy inwestycja w stare mieszkania na tzw. wielkiej płycie ma sens? Z jakim ryzykiem wiąże się taka decyzja? W tym poradniku znajdziesz kilka praktycznych informacji i oszacujesz czy zakup mieszkania w „wielkiej płycie” to realna szansa na dobry zarobek.
Dziennikarz sportowy Karol Osiński rozstał się z portalem Goniec.pl (Iberion) i dołączył do o2.pl (Wirtualna Polska).
Serwis o2.pl promuje pozytywne newsy w ramach akcji „Dzienna dawka dobrego newsa”. Portal proponuje czytelnikom możliwość odpoczynku od afer, trudnych dyskusji i ataków polityków, zachęcając, by internauci sami dzielili się swoimi historiami.
W następnej części naszego podsumowania mijającego roku w mediach i marketingu o rynku internetowym wypowiadają się przedstawiciele czołowych wydawców i organizacji branżowych, m.in. Michał Brański, Artur Potocki, Łukasz Wejchert, Paweł Jurek i Robert Wielgo.
Lubię nowy interfejs o2.pl, ponieważ jest spójny z aplikacjami, z których na co dzień korzystam. Dostęp do treści i podział jest czytelny - dobrze rozwiązano wizualizacje treści otwieranych w nowym oknie, czyli współpracę z serwisami tematycznymi Grupy WP. Natomiast obowiązkowe pozycje Humor i Rozrywka dla mnie zaniżają ocenę opcji personalizowania treści - analizuje Sebastian Nejfeld z Click For Advantage.
W czwartek o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) startuje w nowej wersji, skierowanej głównie do młodych internautów z tzw. pokolenia millenialsów. Portal ma nowy wygląd i funkcjonalności, logo i hasło „Serce internetu”. Jest oparty na krótkich tekstach, można też będzie na nim słuchać stacji radiowych i oglądać kanały telewizyjne.
Interia została ukarana przez sąd za nieusunięcie obraźliwych komentarzy o Jolancie Pieńkowskiej po otrzymaniu wniosku od jej pełnomocnika. Portale deklarują, że na bieżąco reagują na takie sygnały, przy czym dotyczące konkretnych wpisów, a nieraz zapobiegliwie blokują komentarze.
Większość stron www nie ma nic wspólnego z responsywnością. Działania wydawców także są opóźnione, ale to właśnie największe podmioty, w tym portale, mają szanse wygrać wyścig w mobile’u - uważa Michał Brański, wiceprezes ds. strategii w Grupie Wirtualna Polska.
Wspólna oferta dla reklamodawców była jednym z pierwszych przedsięwzięć po połączeniu Wirtualnej Polski i o2. Grupa proponuje nowe narzędzia marketingowego, bazujące m.in. na trendzie big data, ale i odpowiadające na popularność reklamy wideo. Do końca roku dwukrotnie ma się zwiększyć oferowana reklamodawcom powierzchnia wideo. W ten sposób Grupa Wirtualna Polska chce zwiększyć udział w rosnącym dynamicznie rynku reklamy internetowej.
Kamil Lodziński, wieloletni redaktor naczelny serwisów informacyjnych Grupy o2 (od kilku miesięcy po połączeniu z Wirtualną Polską działającej jako Grupa WP), zakończył pracę w tej firmie. Skupi się na rozwoju własnego serwisu Fly4free.pl.
Rynek pracy 2025 stawia przed kandydatami nowe wyzwania. W dynamicznie zmieniającym się środowisku zawodowym kluczem do sukcesu jest elastyczność, innowacyjność i zdolność do wyróżnienia się na tle konkurencji. Czy wiesz, jak zwiększyć swoją atrakcyjność dla pracodawców? Oto praktyczne porady, które pomogą Ci osiągnąć ten cel.
Od wyników z marca br. serwisy Grupy Wirtualnej Polski, powstałej trzy miesiące temu z połączenia Grupy o2 i Wirtualnej Polski, w Megapanelu będą klasyfikowane razem, z wyjątkiem Dobreprogramy.pl. Ich wspólny zasięg będzie podobny jak stron Grupy Onet - RASP.
MCI Management po inwestycji w Grupę o2 (obecnie Wirtualna Polska Holding SA) liczy na rozwój tej firmy. Spółka wiąże przyszłość z mediami cyfrowymi, choć nie będzie inwestować w projekty konkurencyjne. Jest też zainteresowana innymi obszarami rynku internetowego, m.in. projektami inteligentnych domów i komunikatorów, a także inwestycjami w Turcji i Rosji. Dobre wyniki notują projekty spółki w Niemczech.
Grupa Wirtualna Polska planuje kolejne przejęcia. Mają one nastąpić jeszcze w tym oraz w przyszłym roku. - Przyglądamy się kolejnym obiektom do akwizycji i rozglądamy się za akwizycjami w każdym ważnym segmencie - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy WP.
Z końcem lutego przestały być aktualizowane serwisy Nasygnale.pl, Niewiarygodne.pl i Odkrywcy.pl należące dotychczas do Wirtualnej Polski. - Nie miały autonomicznego ruchu oraz dedykowanych kampanii reklamowych - uzasadnia Michał Brański, wiceprezes Grupy Wirtualna Polska.
- Naszym podstawowym celem jest rozwój autonomicznych witryn, mocnych marek obydwu spółek. Segment wideo to jeden z podstawowych filarów naszego biznesu - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, Jacek Świderski, prezes Grupy Wirtualna Polska.
Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze.
W najbliższych miesiącach Grupa Wirtualna Polska przeanalizuje portfolio swoich serwisów i zdecyduje o zamknięciu lub połączeniu najsłabszych. - Chcemy zwiększyć nasze przychody i być partnerem pierwszego wyboru dla internautów i reklamodawców - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes firmy.
Połączenie Grupy o2 i Wirtualnej Polski zmieni nasz rynek internetowy, a potencjał nowego podmiotu pokażą już najbliższe miesiące. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Oracz, Maciej Hazubski, Kamila Kownacka, Michał Wilczyński, Robert Bernaciak i Tomasz Dalach.
W kierownictwie Grupy Wirtualna Polska nie znalazł się żaden członek byłego zarządu Wirtualnej Polski. Za to członkiem rady nadzorczej i udziałowcem nowej spółki został Łukasz Wejchert.
Orange Polska sfinalizowało sprzedaż Wirtualnej Polski, a jej ostateczna cena po korektach wyniosła 383 mln zł. Tymczasem jeden z kupujących, Grupa o2, sprzedała 20 proc. swoich udziałów funduszowi MCI Management.
Po uzyskaniu zgody UOKiK-u na przejęcie Wirtualnej Polski, Grupa o2 planuje sfinalizować tę transakcję w lutym. Firma zapowiada stworzenie lidera wśród polskich portali horyzontalnych. Już teraz o2 i WP mają o 2 mln użytkowników więcej niż Onet i RASP.
Zapisz się do newslettera