Piszą tom za tomem. O fenomenie twórczości Remigiusza Mroza i Harlana Cobena
Majówka z Wirtualne Media. Te teksty warto nadrobić
Takiej rozmowy prezydenckiej Stanowskiego jeszcze nie było. Błyskawiczny koniec
Szef KRRiT karze „Super Express”. Za śmiech z obrazu Matki Boskiej dla kandydata PiS
Nowy kanał telewizyjny w ofercie Play
Popularna stacja BBC wkrótce z nową nazwą
Nie żyje Tomasz Jakubiak, kucharz i juror "MasterChefa"
Nadal brak decyzji TVP ws. prowadzącej debatę. W tle protesty
"Gazeta Wyborcza" teraz też do słuchania. Dzięki AI
Szwedzki dziennikarz usłyszał wyrok za obrazę prezydenta Turcji
Amerykanie wycofali się z mediów Axel Springer. Koncern bez ogłoszeń i długów
Aktywista składa zawiadomienie do prokuratury ws. "piwnego abonamentu" w Żabce
Valkea Media tworzy dział influencer marketingu
Kerris obsłuży markę Oshee
Polski Top Radia 357 z rekordem. „Najwyższy poziom w historii”
Polskie Radio Dzieciom szuka 10-latków do audycji 1 czerwca
Startuje druga edycja „Eska Music Tour”. Kto wystąpi?
Maciej Świrski ukarał TVP. Autorka programu rozważa pozew
Jak prezydencka debata "SE" wpłynie na inne debaty. "W telewizjach będą się zastanawiać"
Dziennikarz "Sueddeutsche Zeitung" rzecznikiem rządu w Niemczech
Powstała nowa agencja badawcza. Na czele wieloletni dyrektor w Kantar Polska
Topnieje przewaga Trzaskowskiego nad Nawrockim. Mentzen ze spadkiem
Kolejny sondaż wyborczy po debatach: Trzaskowski i Mentzen z dużymi spadkami
Co ludzie myślą o AI? Jest raport Uniwersytetu Stanforda
Nieetyczne boty AI od Mety. Nieprzyzwoite rozmowy nawet z dziećmi
Nie żyje polski mistrz świata w e-sporcie. Miał 36 lat
Amazon chce konkurować ze Starlinkiem. Wystrzelił swoje pierwsze satelity
Ministerstwo Cyfryzacji promuje mObywatela przed wyborami
Grupa CCC z rekordowym zyskiem. Oszczędza na reklamach, e-commerce rośnie wolniej
Trump porozmawiał z Bezosem i Amazon zmienia plan. Nie będzie pokazywał cen z kosztami ceł
Szef BNP Paribas Polska tłumaczył, dlaczego Polacy nie lubią banków. Teraz przeprasza
Majówka za granicą droższa niż przed rokiem. Jaki kraj najczęściej wybierają Polacy?
Dexter Morgan powraca. Showtime ogłasza datę premiery serialu „Dexter: Resurrection”
Będą godziwe emerytury i renty dla artystów? Resort kultury rozpoczyna konsultacje ustawy
Rusza nowa akcja dla czytelników serwisu Onet Kultura
Finansowanie bieżących wydatków w firmie nie zawsze możliwe jest ze środków własnych. Mogą blokować Cię niezapłacone przez kontrahentów faktury czy długoterminowe inwestycje, w których masz zamrożone środki. Gdy pojawia się potrzeba pozyskania dodatkowego źródła finansowania, możesz rozważyć kredyt obrotowy. To doskonałe rozwiązanie pozwalające na utrzymanie płynności finansowej firmy. Jako przedsiębiorca musisz radzić sobie z wieloma wyzwaniami – niestabilnością rynków, zmiennością popytu, nierzetelnymi kontrahentami oraz różnymi cyklami koniunkturalnymi. Nie możesz przy tym ryzykować, że Twoja firma straci płynność finansową czy nie będziesz miał środków na wynagrodzenia dla pracowników. W tych, ale też w wielu innych sytuacjach ratunkiem okazują się produkty kredytowe dla przedsiębiorców, w tym właśnie kredyt obrotowy.
Dziennikarz sportowy Karol Osiński rozstał się z portalem Goniec.pl (Iberion) i dołączył do o2.pl (Wirtualna Polska).
Serwis o2.pl promuje pozytywne newsy w ramach akcji „Dzienna dawka dobrego newsa”. Portal proponuje czytelnikom możliwość odpoczynku od afer, trudnych dyskusji i ataków polityków, zachęcając, by internauci sami dzielili się swoimi historiami.
W następnej części naszego podsumowania mijającego roku w mediach i marketingu o rynku internetowym wypowiadają się przedstawiciele czołowych wydawców i organizacji branżowych, m.in. Michał Brański, Artur Potocki, Łukasz Wejchert, Paweł Jurek i Robert Wielgo.
Lubię nowy interfejs o2.pl, ponieważ jest spójny z aplikacjami, z których na co dzień korzystam. Dostęp do treści i podział jest czytelny - dobrze rozwiązano wizualizacje treści otwieranych w nowym oknie, czyli współpracę z serwisami tematycznymi Grupy WP. Natomiast obowiązkowe pozycje Humor i Rozrywka dla mnie zaniżają ocenę opcji personalizowania treści - analizuje Sebastian Nejfeld z Click For Advantage.
W czwartek o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) startuje w nowej wersji, skierowanej głównie do młodych internautów z tzw. pokolenia millenialsów. Portal ma nowy wygląd i funkcjonalności, logo i hasło „Serce internetu”. Jest oparty na krótkich tekstach, można też będzie na nim słuchać stacji radiowych i oglądać kanały telewizyjne.
Interia została ukarana przez sąd za nieusunięcie obraźliwych komentarzy o Jolancie Pieńkowskiej po otrzymaniu wniosku od jej pełnomocnika. Portale deklarują, że na bieżąco reagują na takie sygnały, przy czym dotyczące konkretnych wpisów, a nieraz zapobiegliwie blokują komentarze.
Większość stron www nie ma nic wspólnego z responsywnością. Działania wydawców także są opóźnione, ale to właśnie największe podmioty, w tym portale, mają szanse wygrać wyścig w mobile’u - uważa Michał Brański, wiceprezes ds. strategii w Grupie Wirtualna Polska.
Wspólna oferta dla reklamodawców była jednym z pierwszych przedsięwzięć po połączeniu Wirtualnej Polski i o2. Grupa proponuje nowe narzędzia marketingowego, bazujące m.in. na trendzie big data, ale i odpowiadające na popularność reklamy wideo. Do końca roku dwukrotnie ma się zwiększyć oferowana reklamodawcom powierzchnia wideo. W ten sposób Grupa Wirtualna Polska chce zwiększyć udział w rosnącym dynamicznie rynku reklamy internetowej.
Kamil Lodziński, wieloletni redaktor naczelny serwisów informacyjnych Grupy o2 (od kilku miesięcy po połączeniu z Wirtualną Polską działającej jako Grupa WP), zakończył pracę w tej firmie. Skupi się na rozwoju własnego serwisu Fly4free.pl.
Nowa kampania Casio Edifice z dumą ogłasza współpracę z Jakubem Przygońskim – mistrzem motorsportu, wielokrotnym uczestnikiem Dakaru i utytułowanym drifterem. Nowa kampania marki, której głównym bohaterem jest Przygoński, podkreśla wartości kluczowe zarówno w świecie wyścigów, jak i w codziennym życiu – precyzję, niezawodność i kontrolę nad czasem.
Od wyników z marca br. serwisy Grupy Wirtualnej Polski, powstałej trzy miesiące temu z połączenia Grupy o2 i Wirtualnej Polski, w Megapanelu będą klasyfikowane razem, z wyjątkiem Dobreprogramy.pl. Ich wspólny zasięg będzie podobny jak stron Grupy Onet - RASP.
MCI Management po inwestycji w Grupę o2 (obecnie Wirtualna Polska Holding SA) liczy na rozwój tej firmy. Spółka wiąże przyszłość z mediami cyfrowymi, choć nie będzie inwestować w projekty konkurencyjne. Jest też zainteresowana innymi obszarami rynku internetowego, m.in. projektami inteligentnych domów i komunikatorów, a także inwestycjami w Turcji i Rosji. Dobre wyniki notują projekty spółki w Niemczech.
Grupa Wirtualna Polska planuje kolejne przejęcia. Mają one nastąpić jeszcze w tym oraz w przyszłym roku. - Przyglądamy się kolejnym obiektom do akwizycji i rozglądamy się za akwizycjami w każdym ważnym segmencie - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy WP.
Z końcem lutego przestały być aktualizowane serwisy Nasygnale.pl, Niewiarygodne.pl i Odkrywcy.pl należące dotychczas do Wirtualnej Polski. - Nie miały autonomicznego ruchu oraz dedykowanych kampanii reklamowych - uzasadnia Michał Brański, wiceprezes Grupy Wirtualna Polska.
- Naszym podstawowym celem jest rozwój autonomicznych witryn, mocnych marek obydwu spółek. Segment wideo to jeden z podstawowych filarów naszego biznesu - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, Jacek Świderski, prezes Grupy Wirtualna Polska.
Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze.
W najbliższych miesiącach Grupa Wirtualna Polska przeanalizuje portfolio swoich serwisów i zdecyduje o zamknięciu lub połączeniu najsłabszych. - Chcemy zwiększyć nasze przychody i być partnerem pierwszego wyboru dla internautów i reklamodawców - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes firmy.
Połączenie Grupy o2 i Wirtualnej Polski zmieni nasz rynek internetowy, a potencjał nowego podmiotu pokażą już najbliższe miesiące. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Oracz, Maciej Hazubski, Kamila Kownacka, Michał Wilczyński, Robert Bernaciak i Tomasz Dalach.
W kierownictwie Grupy Wirtualna Polska nie znalazł się żaden członek byłego zarządu Wirtualnej Polski. Za to członkiem rady nadzorczej i udziałowcem nowej spółki został Łukasz Wejchert.
Orange Polska sfinalizowało sprzedaż Wirtualnej Polski, a jej ostateczna cena po korektach wyniosła 383 mln zł. Tymczasem jeden z kupujących, Grupa o2, sprzedała 20 proc. swoich udziałów funduszowi MCI Management.
Po uzyskaniu zgody UOKiK-u na przejęcie Wirtualnej Polski, Grupa o2 planuje sfinalizować tę transakcję w lutym. Firma zapowiada stworzenie lidera wśród polskich portali horyzontalnych. Już teraz o2 i WP mają o 2 mln użytkowników więcej niż Onet i RASP.
Zapisz się do newslettera