Anna Naparty i Arkadiusz Kobyłka w Mastermind
Do zespołu agencji Mastermind dołączyła Anna Naparty w roli public sector director, a Arkadiusz Kobyłka awansował na stanowisko biddable media & technology director.
![Anna Naparty i Arkadiusz Kobyłka](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67a4c8a7aee36_mastermind-awanse.jpg)
Anna Naparty z branżą mediową związana jest od 2009 r. Doświadczenie zdobywał w Codemedia, Euvic Media czy w Sigma Bis, gdzie przez ostatnie 4 lata zarządzała zespołem new businessowym. Specjalizuje się w przetargach z sektora publicznego, w Mastermind zajmie się rozwojem działu obsługującego klientów publicznych.
Arkadiusz Kobyłka działa w branży mediowej od 2012 r., pracował w Value Media, MrTarget i Codemedia. W Mastermind jest od 5 lat, przed awansem pełnił funkcję head of PPC & Analytics.
Jako biddable media & technology director skupi się na nowych zadaniach związanych z rozwojem kierowanego przez niego działu, szczególnie w kontekście obszarów takich jak programmatic, automatyzacja procesów oraz tworzenie nowych produktów technologicznych.
Dołącz do dyskusji: Anna Naparty i Arkadiusz Kobyłka w Mastermind