Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie
Grupa Netsprint przejęła działającą od czterech lat firmę Way To Grow, która specjalizuje się w optymalizacji powierzchni reklamowej w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programatycznym.
- To strategiczna akwizycja, która wzmacnia potencjał Grupy Netsprint w obszarze programmatic. Teraz będziemy w stanie zaoferować naszym partnerom jeszcze bardziej kompleksowe usługi i jeszcze efektywniej wspierać ich biznes. Efektem synergii będzie też intensyfikacja działań na innych rynkach - uzasadnia Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint. Nie podano, ile firma zapłaciła za udziały Way To Grow
Grupa Netsprint i Way To Grow współpracowały już w zakresie ekspansji zagranicznej. W br. do grona klientów obu spółek dołączyli wydawcy i sieci reklamowe z wybranych krajów Europy i Azji. Grupa Netsprint podkreśla, że usługi Way To Grow wesprą jej ofertę i przyczynią się do dalszej ekspansji na nowych rynkach.
To kolejne przejęcie w ostatnich latach zrealizowane przez Grupę Netsprint. Jesienią 2016 roku firma kupiła 70 proc. udziałów agencji content marketingowej WhitePress oraz 80 proc. udziałów sieci reklamy mobilnej Adrino.
Way To Grow dostosowuje powierzchnie reklamowe do programmaticu
Firma Way To Grow oferuje kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców internetowych w modelu programmatic. Zapewnia rozwiązania łączące popyt z wielu platform SSP, takich jak Google, AppNexus czy Adform. Współpracuje z ponad 300 serwisami i aplikacjami.
Spółka została założona w 2014 roku przez Dominika Czarnotę, Janusza Michalika i Łukasza Grodeckiego. Wcześniej pracowali oni razem m.in. w NK.pl oraz Interii. W lutym br. do zespołu firmy dołączyli Tomasz Musiał i Nikodem Sarna, którzy odpowiadają za rozwój oferty zagranicznej.
Obecnie w Way To Grow pracuje 18 osób. - Mamy bardzo zaangażowany zespół, w którym staramy się zachować balans pomiędzy doświadczeniem, a potencjałem młodych osób. Dzięki temu wzajemnie napędzamy się do pracy, a to przekłada się na coraz lepsze wyniki spółki - podkreśla Dominik Czarnota.
Dołącz do dyskusji: Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie