Globalny CEO EssenceMediacom odchodzi po 33 latach
Nick Lawson, globalny CEO agencji mediowej EssenceMediacom (GroupM/WPP) po ponad 33 latach odchodzi z firmy.
Nick Lawson, pełniący funkcję globalnego dyrektora generalnego EssenceMediacom, zrezygnował ze stanowiska.
Poinformował o tym we wpisie na LinkedIn: „Po raz pierwszy przekroczyłem drzwi Media Business 1 lipca 1991 r. Chociaż nie zdawałem sobie od razu sprawy, że znalazłem swoje miejsce, stało się jasne, że tak się stało w ciągu pierwszego roku. Dołączyłam do firmy, która pozwalała mi być sobą i wspierała mnie konsekwentnie — to był główny powód, dla którego zostałam tam tak długo”.
Pracownik numer 38
Dodał także: „To była niezwykła podróż. Byłem pracownikiem numer 38; teraz jest nas prawie 10 000, rozsianych po 90 krajach. Z małej niezależnej brytyjskiej agencji medialnej przekształciliśmy się w największą globalną sieć agencji medialnych. Przez dziesięciolecia miałem przywilej pracować na niemal każdym stanowisku, jakie można sobie wyobrazić w agencji, i uwielbiałem każdą chwilę. Jestem niesamowicie dumny z firmy, którą zbudowaliśmy – zawsze wiedzieliśmy, że jesteśmy czymś więcej niż tylko 10-minutowym slotem na końcu każdej kreatywnej prezentacji!”.
Lawson dołączył do MediaCom w 1991 r. jako media planner i w połowie pierwszej dekady XXI wieku awansował na stanowisko dyrektora generalnego w Wielkiej Brytanii, a wkrótce awansował na stanowisko lidera regionu EMEA, gdzie spędził ponad dekadę.
W 2019 r. objął stanowisko globalnego dyrektora operacyjnego i odegrał wiodącą rolę w fuzji Essence i MediaCom, której oficjalne rozpoczęcie nastąpiło w 2023 roku. Jako globalny CEO EssenceMediacom zarządzał 120 biurami na 96 rynkach i odpowiadał za rozwój biznesu sieciowego, marketing i oferty produktów.
Dołącz do dyskusji: Globalny CEO EssenceMediacom odchodzi po 33 latach