GBS z kampanią na Pornhubie. Zachęca do nawiązywania relacji
Firma GBS - Golden Bow Solutions, producent kawy wystartowała na Pornhubie z kampanią reklamową zachęcającą do nawiązywania relacji międzyludzkich.
Kampania prowadzona jest w systemie reklamowym Traffic Junky (systemie obsługującym wszystkie reklamy na Pornhubie oraz innych serwisach z grupy) i skierowana jest na terytorium Polski.
Jak podano w komunikacie "działania mają na celu reagować na negatywny wpływ nadmiernego korzystania z pornografii i zachęcać do otwierania się na nowe relacje oraz zacieśniania obecnych w realnym świecie. Jako wsparcie w postawieniu pierwszych kroków na drodze do prawdziwych relacji ma być właśnie kawa".
Firma powołuje się na badania pokazujące, że nadmierne korzystanie z pornografii ma negatywny wpływ na pracę naszego mózgu, a także relację międzyludzkie. Znacząco zmniejsza ona popęd seksualny, obniża romantyzm, propaguje negatywne wzorce i wznieca dominację oraz agresję, co daje zniekształcony obraz seksu i intymności.
W kampanii zostały wykorzystane komunikaty reklamowe charakterystyczne dla Pornhub, np. “Gorące kawki w Twoim mieście, ułatwią pierwsze podejście.”, czy “Chcesz się spotkać? Zacznijmy od kawy”. Przesłaniem reklam jest zachęcenie do zrobienia pierwszego kroku w drodze do poznania partnera lub partnerki w realnym świecie, proponując popularną kawę.
- Nasza marka znana jest z odważnych i nieszablonowych działań. Nie jesteśmy też obojętni na wiele problemów społecznych, dlatego chętnie angażujemy się w akcje charytatywne i aktywnie bierzemy udział w życiu naszych odbiorców. Kampania społeczna GBS na Pornhubie ma być większą akcją, w której widzimy naszą misję - wyjaśnia CEO Golden Bow Solutions - Mateusz Jurkiewicz.
Za realizację i wizję kreatywną kampanii jest odpowiedzialny Konrad Chowratowicz, senior social media & ads specialist w agencji Tigers.
Dołącz do dyskusji: GBS z kampanią na Pornhubie. Zachęca do nawiązywania relacji