SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Finger Football" Canona

Canon rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię reklamową - "Finger Football" oszacowaną na 18 milionów euro

Jeśli tylko kampania reklamowa Canon Europe dokona tego, na co liczą jej pomysłodawcy, fani piłki nożnej z całej Europy będą czerpać z bogactwa swojej wyobraźni i cieszyć się z rozgrywek Finger Football jako części letnich Mistrzostw Europy UEFA.

Finger Footbal jest nową ogólnoeuropejską kampanią reklamową Canon Europe, oszacowaną na 18 milionów euro. Kampania została stworzona, żeby siłą kreatywności i bogactwem wyobraźni połączyć korporacyjną filozofię znaku "You Can" ze sponsorowaniem Mistrzostw Europy UEFA 2004.

Kampania obrazuje pracowników biurowych z całej Europy, używających produktów firmy Canon do tworzenia obrazków ich ulubionych gwiazd w formacie karty pocztowej. Dzięki umieszczaniu dwóch placów na odwrocie kartki, uczestnicy gry mogą zamienić swoje dłonie w ulubione gwiazdy piłki nożnej biegające po boisku. Dwa palce wraz z wizerunkiem piłkarza tworzą miniaturę sportowca, która dzięki wyobraźni może uczestniczyć w biurowej wersji Mistrzostw Europy UEFA 2004.

James Leipnik, Dyrektor do spraw Komunikacji i Relacji Korporacyjnych Canon Europe, mówi: "Korporacyjna filozofia znaku You Can została stworzona, żeby zachęcić ludzi do używania produktów obrazowania w celu doskonalenia kreatywności i rozwijania wyobraźni. Zatem tegoroczne rozgrywki Mistrzostw Europy UEFA 2004 łączą się w sposób harmonijny z naszymi ideami."

"Celem kampanii Finger Football jest zademonstrowanie jak dzięki kreatywnemu używaniu produktów firmy Canon, fani z całej Europy mogą wnieść własny wkład do letnich rozgrywek. Wszystko to dzięki wykorzystaniu potencjału wyobraźni. Gdziekolwiek jesteś: w biurze czy w domu, produkty ze znakiem Canon motywują Twoją wyobraźnię do odpowiedzi na pytanie: "co by było gdyby"?"

"Dla firmy Canon, która od lat wspiera piłkę nożną, kreatywność i bujna wyobraźnia nieodłącznie wiążą się z grą. Jest jeszcze jedna ważna idea, na której opiera się Finger Football: Piłka nożna jednoczy ludzi. Zatem kampania pokazuje nowoczesną markę Canon: stymulującą, zabawną, kreatywną, ale stąpającą trzeźwo po ziemi".

Reklama telewizyjna - centralna część europejskiej kampanii. Akcja 20 i 30 sekundowych spotów telewizyjnych rozgrywa się na biurkach w różnych europejskich środowiskach biurowych: od domowych biznesów i lokalnych przedsiębiorstw, poprzez firmy sektora designu i kreacji, po wielkie międzynarodowe korporacje. Gra Finger Football, prowadzona przez jej uczestników z wielką kreatywnością, umiejętnościami i spontanicznością, prowadzi do kulminacyjnego momentu zwycięskiego gola. Biurka, które są miejscem rozgrywek, zostały przygotowane tak, żeby z jednej strony pokazać narodową tożsamość każdego gracza Finger Football z drugiej zaś zaprezentować użytkowanie wielu produktów firmy Canon.

Spoty przygotowała CDP-travissully, zaś przestrzeń medialna została zaplanowana i kupiona przez mediaedge:cia. Kampanie będą emitowane podczas transmisji na żywo z rozgrywek Ligii Mistrzów UEFA w krajowych stacjach telewizyjnych 25 krajów Europy, w tym nowych członków Unii Europejskiej, oraz na satelitarnym kanale Eurosport, docierającym do widzów Europy, Środkowego Wschodu i Afryki.

Telewizyjne spoty zadebiutują na Eurosporcie 24 maja i będą emitowane do 5 lipca. Spoty prezentowane w telewizjach krajowych ruszą 12 czerwca, kiedy to odbędzie się gra otwarcia mistrzostw i będą emitowane podczas całych rozgrywek.

Obok obecności filmów reklamowych w krajowych telewizjach, Canon współpracując z kanałem Eurosport, będzie promował Finger Football w ponad 1000 6-sekundowych krótkich spotach lecących już teraz na innych kanałach satelitarnych jako element sponsoringu: Planet Euro, Inside the Team, Extra Time, Euro 2004 News. Sześciosekundowe spoty promujące Finger Football będą emitowane także podczas rozgrywek.

Aktywność ATL będzie wspierana przez akcje BTL, czerpiącą z bogactwa Finger Football i podnoszącą świadomość sponsorowania przez Canona Mistrzostw Europy UEFA 2004 przez 4 tygodnie od rozpoczęcia rozgrywek.

Ponad 7 milionów specjalnie zaprojektowanych podstawek na piwo zostało przygotowanych do dystrybucji w barach, pubach, klubach. Podstawki zostały zaprojektowane w ten sposób, aby fani mogli używać ich do gry. Ponad 200 tysięcy paczek gry Finger Football w limitowanej edycji zostanie użyta jako prezenty promocyjne w konkursach w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Szwecji, Danii, Szwajcarii, Portugalii, Grecji oraz w krajach Europy Wschodniej.

Dołącz do dyskusji: "Finger Football" Canona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl