Facebook: nowe funkcje reklam wideo w formie pokazu slajdów
Facebook wprowadził nowe funkcje do formatu „Slideshow”, czyli reklam wideo w formie pokazu slajdów tworzonych z serii zdjęć.

Reklamy wideo w formie pokazów slajdów tworzonych z serii zdjęć zostały wprowadzone przez Facebook w październiku ub.r. Teraz społecznościowy portal uzupełnił ten format o nowe funkcje.
Reklamodawcy otrzymali możliwość wyboru fontu, szablonu oraz kolorystyki, a także ścieżki dźwiękowej lub wgrania własnej muzyki. Mogą także tworzyć reklamy w formacie pokazu slajdów bezpośrednio na urządzeniu z systemem Android.
„Slideshow” został także w pełni zintegrowany z bankiem zdjęć Facebooka, dzięki czemu partnerzy reklamowi mogą wybierać spośród tysięcy fotografii z bazy zdjęć stockowych, własnego archiwum lub wgrać nowe.
Ponadto dzięki nowej funkcji pokazu slajdów partnerzy reklamowi mogą zamienić wideo na pokaz slajdów. Po wgraniu filmu narzędzie automatycznie wybierze z niego 10 klatek, z których następnie utworzy pokaz slajdów. Tak przygotowana reklama może z kolei zostać skierowana do osób korzystających z łączności 2G.
Dołącz do dyskusji: Facebook: nowe funkcje reklam wideo w formie pokazu slajdów