SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TikTok przyciąga polskich internautów na dłużej niż Facebook. Duży wzrost Reddita

Z Facebooka korzysta w Polsce ponad 25 mln internautów, o 10 mln więcej niż z TikToka, ale z tej drugiej platformie każdy odwiedzający korzystał średnio prawie cztery godziny dłużej. Mocno w górę poszła odwiedzalność Reddita.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

W marcu 2025 roku Facebooka odwiedziło w Polsce 25,5 mln internautów, co zapewniło 85,85 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie przeciętnie 16 godzin, 12 minut i 31 sekund – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Facebook wyprzeda dwie kolejne platformy społecznościowe o 9–10 mln użytkowników. Instagram przyciągnął w marcu 16,31 mln polskich internautów (co dało 54,91 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 godzin, 54 minuty i 37 sekund, zaś TikTok – 15,56 mln użytkowników (52,39 proc. zasięgu), przeciętnie na 20 godzin i 18 sekund.

Po kilka godzin odwiedzający spędzili też na Snapchacie. Z platformy skorzystało 5,75 mln internautów (19,36 proc. zasięgu), spędzając tam przeciętnie 3 godziny, 2 minuty i 16 sekund. Z drugiej strony blogi działające w domenie Blogspot zanotowały 2,8 mln użytkowników oraz jedynie 3 minuty i 54 sekundy średniego czasu korzystania.

X, czyli dawny Twitter, zanotował zaś 8,04 mln odwiedzających, 27,08 proc. zasięgu oraz godzinę, 38 minut i 32 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez każdego, a Pinterest – 7,22 mln użytkowników, 24,29 proc. zasięgu oraz 53 minuty i 52 sekundy średniego czasu.

Powyżej 4 mln polskich internautów przyciągnęły natomiast Linkedin i Reddit. Pierwszy miał 4,74 mln użytkowników, 15,97 proc. zasięgu oraz 24 minuty i 28 sekund średniego czasu korzystania, a drugi – 4,19 mln odwiedzających, 14,12 proc. zasięgu oraz 36 minut i 18 sekund średniego czasu.

Z kolei uruchomioną w 2023 roku przez Meta Platforms platformę Threads odwiedziło 2,75 mln polskich internautów (9,26 proc. zasięgu), spędzając tam przeciętnie po 24 minuty i 59 sekund.

W porównaniu z lutym Facebook zyskał 130,4 tys. polskich użytkowników (0,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o godzinę, 37 minut i 52 sekundy (11,2 proc).

Instagram osiągnął wzrost o 40,3 tys. odwiedzających (0,2 proc.) oraz 42 minuty i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania (13,6 proc.), a TikTok – o 339,1 tys. użytkowników (2,2 proc.) oraz godzinę, 27 minut i 45 sekund średniego czasu (7,9 proc.).

Na Reddicie liczba polskich internautów podskoczyła o 1,07 mln (34,1 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego – o 5 minut i 42 sekundy (18,6 proc.). Platforma Threads zyskała zaś 259,4 tys. użytkowników (10,4 proc.) oraz 4 minuty i 33 sekund średniego czasu korzystania (22,3 proc.).

Za to na blogach w domenie Blogspot ubyło 168,2 tys. internautów (5,7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 15 sekund (6 proc.).

Dołącz do dyskusji: TikTok przyciąga polskich internautów na dłużej niż Facebook. Duży wzrost Reddita

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl