SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Te witryny i aplikacje odwiedzamy najczęściej. Interia z Polsatem na czele przed RASP

Liderem zasięgowym w polskim internecie pozostaje Grupa Google przed Meta Platforms. Na podobnie długo przyciąga użytkowników TikTok, zaś Grupa Polsat-Interia zwiększyła nieco przewagę nad Ringier Axel Springer Polska.

Interia obchodzi 25. urodziny Interia obchodzi 25. urodziny

Według wyników badania Mediapanel w marcu 2025 roku serwisy i aplikacje internetowe Grupy Google przyciągnęły 29,03 mln polskich internautów, co dało 97,71 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 24 godziny, 25 minut i 40 sekund.

Grupa Google tak jak duża część wydawców miesiąc do miesiąca osiągnęła spory wzrost odwiedzalności, także dlatego że luty miał trzy dni mniej niż marzec. W lutym br. zanotowała 28,91 mln użytkowników, 97,23 proc. zasięgu oraz 21 godzin, 56 minut i 24 sekundy średniego czasu korzystania.

Z kolei witryny i aplikacje Meta Platforms (bez komunikatora WhatsApp, klasyfikowanego osobno) w marcu miały 26,35 mln użytkowników, 25 godzin, 59 minut i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 88,69 proc. zasięgu, wobec 26,19 mln odwiedzających, 88,08 proc. zasięgu oraz 23 godziny, 24 minuty i 27 sekund średniego czasu.

Wśród podmiotów, dla których Polska jest głównym rynkiem działalności, na czele jest Grupa Allegro. W marcu przyciągnęła 21,77 mln internautów (73,28 proc. zasięgu), każdego średnio na godzinę, 36 minut i 51 sekund. Zaś azjatyckie Temu, zapewniające całość wyników Grupy Whaleco, zanotowało u nas 18,11 mln odwiedzających, 60,98 proc. zasięgu oraz 58 minut i 18 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Z kolei z TikToka skorzystało 15,56 mln polskich internautów (52,39 proc. zasięgu), spędzając średnio po 20 godzin i 14 sekund.

CZYTAJ TEŻ: Mediapanel wprowadza kolejne zmiany. Nowy wskaźnik dla e-commerce

W gronie wydawców portali horyzontalnych liderem zasięgowym jest Grupa Polsat-Interia, której witryny i aplikacje przyciągnęły w marcu 21,19 mln użytkowników (71,32 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na godzinę, 15 minut i 50 sekund. W lutym miały 20,75 mln odwiedzających oraz godzinę, 8 minut i 27 sekund średniego czasu korzystania.

Nieco wzrosła jej przewaga zasięgowa nad Grupą Ringier Axel Springer Polska, który miesiąc do miesiąca osiągnął wzrost liczby użytkowników z 20,65 do 20,9 mln oraz przeciętnego czasu korzystania z godziny, 46 minut i 58 sekund do godziny, 57 minut i 35 sekund

Grupa Wirtualna Polska zanotowała natomiast 19,5 mln odwiedzających, godzinę, 33 minuty i 9 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 65,64 proc. zasięgu. Wyniki tego wydawcy mocno zmalały, po tym jak z końcem grudnia ub.r. zrezygnował z audytu w badaniu Mediapanel.

W Polsce prawie 30 mln internautów

Od wielu miesięcy całkowita liczba internautów w Polsce wynosi niecałe 30 mln. W marcu oszacowano ją na 29,7 mln, z czego codziennie z sieci korzystało średnio 26,3 mln osób.

Google.com odwiedziło w marcu 27,29 mln polskich internautów (co dało 91,85 proc. zasięgu), spędzając średnio po godzinie, 49 minut i 5 sekund. Miesiąc wcześniej domena zanotowała 26,78 mln odwiedzających, 90,06 proc. zasięgu oraz godzinę, 42 minuty i 2 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Pułap 15 mln użytkowników przekroczyły jeszcze cztery domeny: dwie globalne (YouTube.com z 19,78 mln i Facebook.com z 17,36 mln) oraz dwie polskie (Onet.pl z 16,45 mln i Interia.pl z 15,25 mln).

Na komputerach Grupa Google ma ogromną przewagę zasięgową nad kolejnymi wydawcami. W marcu br. przyciągnęła 22,17 mln polskich internautów (74,65 proc. zasięgu), każdego średnio na 7 godzin, 13 minut i 5 sekund.

Poziom 10 mln odwiedzających przekroczyły jeszcze Meta Platforms (11,92 mln) oraz Grupa Allegro (10,82 mln). Natomiast na Netfliksie każdy z 2,89 mln użytkowników spędził średnio 8 godzin, 7 minut i 10 sekund.

Na smartfonach i tabletach trzech wydawców przyciągnęło ponad 20 mln internautów. Grupa Google zanotowała 26,7 mln użytkowników oraz 20 godzin, 33 minuty i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania, Meta Platforms – 24,76 mln internautów oraz 25 godzin, 26 minut i 2 sekundy przeciętnego czasu, a Grupa Polsat-Interia – 20,01 mln użytkowników oraz 49 minut i 50 sekund średniego czasu.



Dołącz do dyskusji: Te witryny i aplikacje odwiedzamy najczęściej. Interia z Polsatem na czele przed RASP

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tropek24
Polsatem dno jestescie klamstwami cala dobe.... precz. PiS niech ten lysy przestanie krzyczeć.... wyrzucic
1 1
odpowiedź
User
Szumi
Onet i WP.pl to dla dla totalnych baranów ram nie ma żadnej rzetelnej informacji plują na Polskę od rana do wieczora
0 0
odpowiedź
User
Szumi
Onet i WP.pl to dla dla totalnych baranów ram nie ma żadnej rzetelnej informacji plują na Polskę od rana do wieczora
0 0
odpowiedź