Fabryka Komunikacji Społecznej ze zleceniem od kancelarii premiera za 15 mln zł
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na kampanię o korzyściach z technologii cyfrowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 15 mln zł.
Przedmiotem przetargu KPRM była realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych.
Do przetargu zgłosiły się: Bringmore Advertising (z ceną 5,4 mln zł), Aplan Media (4,2 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (4,5 mln zł), Althermedia (6,8 mln zł), Euvic Media z agencją reklamową dsk (4,2 mln zł) oraz Mastermind Media z Fat Baby (6,9 mln zł).
Do współpracy wybrano Fabrykę Komunikacji Społecznej. Umowa z nią jest zawarta na 13 miesięcy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do zadań agencji należeć będzie m.in. opracowanie koncepcji kampanii nt. cyberbezpieczeństwa oraz nt. e-usług publicznych oraz planu jej wdrożenia, współpraca z ambasadorami i influencerami, działania w prasie oraz w internecie, materiały wideo i radiowe, prace graficzne i copywriterskie, materiały edukacyjne i kreatywne, organizacja wydarzeń, webinarów i konkursów.
Budżet zaplanowanych działań wynosi 15 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej ze zleceniem od kancelarii premiera za 15 mln zł