Euro RSCG Warsaw dla Lubelli
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną makaronu Lubella pt. "Siedlisko"
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną makaronu Lubella pt. „Siedlisko”, która stanowi ciepłą opowieść o rodzinie i wyjątkowym niedzielnym obiedzie.
Młode małżeństwo przyjeżdża do malowniczo położonego domu rodziców. Kilkuletni wnuczek pokazuje babci niespodziankę, która sprawia, że ta wizyta nie jest zwykłym niedzielnym spotkaniem. Dziadkowie pierwszy raz widzą młodszego wnuczka. Emocjonalna muzyka nawiązująca do poprzedniej kampanii Lubelli podkreśla rodzinny charakter filmu, który kończy się zdaniem „Miłość nie potrzebuje słów.”
Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Lubella jako marki premium, gwarantującej najwyższą jakość makaronu. Natomiast celem dodatkowym jest kreowanie wśród polskich rodzin mody na gotowanie potraw z makaronu, który nie tylko jest zdrowy i łatwy w przygotowaniu, ale przede wszystkim stanowi ciekawą alternatywę dla popularnych, lecz mało wartościowych ziemniaków.
Kampania została zaplanowana na październik w telewizji Polsat, TV4, TVP, TVN.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Warsaw dla Lubelli