SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

EL2 pierwszą polską firmą w Mobile Marketing Association

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 została członkiem Mobile Marketing Association (MMA), najbardziej prestiżowej międzynarodowej organizacji skupiającej firmy związane z branżą marketingu mobilnego.

EL2 jest pierwszą i jedyną polską firmą przyjętą do grona członków MMA, w skład którego wchodzą najważniejsze firmy zajmujące się komunikacją marketingową czy rozwiązaniami interaktywnymi, operatorzy telefonii komórkowej i producenci telefonów  m.in.: Nokia, Oglivy, Procter&Gamble, Yahoo.

Jak podano w komunikacie marketing mobilny, czyli wykorzystujący technologię komórkową i bezprzewodową, jest jedną z najmłodszych i najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu. Zainteresowanie marketerów wykorzystaniem telefonu komórkowego jako medium rośnie wraz z koniecznością szukania alternatywnych i skutecznych kanałów dotarcia do konsumentów. Wzrost popularności tego kanału wiąże się także z trendami zmierzającymi do zmaksymalizowania interaktywności oraz większej personalizacji komunikacji marketingowej. Jednocześnie m-marketing, jako młoda branża, wciąż wymaga dookreślenia i usystematyzowania, stworzenia ram i ogólnie przyjętych standardów działania.

„Obserwując rozwój technologii komórkowej widać, że telefon komórkowy staje się „multimedialnym scyzorykiem” i nie służy już wyłącznie do prowadzenia rozmów. Mamy do czynienia z ewolucją nowego medium i jak każde medium również telefon komórkowy jest w kręgu zainteresowania marketerów, tym bardziej, że pozwala na unikalną precyzję dotarcia. Świadomość możliwości wykorzystania technologii komórkowej do celów marketingowych w naszym kraju jest stosunkowo niewielka, ale jestem przekonana, że już wkrótce polski rynek podąży za światowymi trendami i m-marketing stanie się standardem komunikacji z konsumentami. A ponieważ chcemy być gotowi na sprostanie przyszłym wymaganiom ryku, tym ważniejsze jest dla nas przystąpienie do MMA – organizacji której misją jest upowszechnianie i rozwijanie m-marketingu. Możemy czerpać z międzynarodowego know-how i doświadczeń z innych bardziej rozwiniętych rynków.”– mówi Anna Green, Client Service Director w EL2.

MMA to międzynarodowa organizacja powołana do aktywnego działania na rzecz zapewnienia zrównoważonego rozwoju branży m-marketingu poprzez ustanawianie międzynarodowych standardów działania, edukację na temat możliwości wykorzystania telefonii komórkowej w celach marketingowych, usuwanie przeszkód rynkowych i promocję najlepszych praktyk poprzez doroczne nagradzanie najlepszych kampanii. Stowarzyszenie zajmuje się także działaniami analitycznymi i badaniami, pozwalającymi na usystematyzowanie nowopowstałej dziedziny oraz poznanie oddziałujących na nią trendów konsumenckich.

Członkami MMA, oprócz uznanych międzynarodowych agencji reklamowych, są firmy z całego łańcucha powiązań usług mobilnych: producenci urządzeń, operatorzy, dostawcy usług i oprogramowania, a także różnorodne firmy dostrzegające potencjał wykorzystania technologii mobilnych do celów marketingowych. Obecnie MMA zrzesza ponad 200 członków z 14 krajów świata, zapewniając tym samym niepowtarzalne możliwości wymiany doświadczeń i know-how oraz poznawania i analizowania światowych trendów m-marketingu.

„Członkowstwo w MMA jest dla nas ogromną szansą, ale także sporym wyzwaniem. Jako pierwsza polska firma w MMA, mamy bowiem niepowtarzalną możliwość zaadoptowania na nasz rynek wysokich standardów i wykorzystania ogromu wiedzy zgromadzonej przez tę organizację na bardziej rozwiniętych rynkach. Z drugiej strony, zobowiązuje nas prestiżowy status członkowski, będący synonimem organizacji dynamicznej, zorientowanej na rozwój, stale podnoszącej standardy świadczonych usług. EL2 przechodzi właśnie proces rebrandingu i zmiany pozycjonowania firmy, a nasze przystąpienie do MMA jest pierwszym ważnym krokiem w tym kierunku. Wierzę, że wykorzystamy pojawiające się szanse i podołamy wyzwaniom. Mam także nadzieję, że wkrótce doczekamy się powstania podobnej organizacji będącej polem wymiany doświadczeń i poglądów polskiej branży m-marketingu” – komentuje Andrzej Ziemiński, Prezes EL2.

Dołącz do dyskusji: EL2 pierwszą polską firmą w Mobile Marketing Association

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl