EA szuka agencji do premier gier w Europie
Firma Electronic Arts szuka agencji, która przygotujepaneuropejskie kampanie marketingowe promujące premiery jej gier.
Do tej pory przy premierach swoich kluczowych tytułów wydawcagier wideo korzystał z usług różnych agencji (m.in. MediaComCreate) oddzielnie dla każdego projektu.
W przeglądzie nie bierze udziału agencja Wieden &Kennedy, która w 2005 roku zdobyła globalny budżetreklamowy EA.
W ubiegłym roku aż 31 gier firmy sprzedało się w nakładzie conajmniej 1 miliona kopii, a najważniejsze tytuły - 'Fifa 09','Madden NFL 09' i 'Need for Speed Undercover' - przekroczyły tutajpoziom 5 milionów.
Z kolei najbliższe premiery z katalogu EA to 'Harry Potter andthe Half-Blood Prince', 'Grand Slam Tennis' oraz 'The Sims 3'.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: EA szuka agencji do premier gier w Europie