E-strzał w dziesiątki - rekordy wygrane w loterii
Database Marketing jest odpowiedzią na problem, jak zwiększyć lojalność nabywców oraz rozpoznawalność własnych produktów.
"Świetna kampania Database Marketingu - Loteriada dla Totalizatora Sportowego - powstała na bazie unikalnego kreatywnego pomysłu i wykorzystała wszystkie interaktywne kontakty z konsumentem: www, e-mail i sms. Na stronie www.loteriada.pl w ciągu miesiąca odnotowano ponad 272.000 zarejestrowanych aktywnych kont, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych. 48% uczestników, czyli 130.000 osób, skorzystało z dodatkowej szansy." - powiedział Mariusz Kokoszkiewicz, dyrektor zarządzający Webtel podczas prezentacji pt. "E-Strzał w dziesiątki - rekordy wygrane w loterii" podczas konferencji Internet Group "Marketing - wyzwania przyszłości".
Database Marketing jest odpowiedzią na problem, jak zwiększyć lojalność nabywców oraz rozpoznawalność własnych produktów. W momencie dużego nasycenia usług, stworzenie relacji zakupowej jest jednym z kluczowych zadań stawianych przed działaniami marketingowymi. Stan ducha i drżenie marketingowców determinuje świadomość, że po pierwsze - koszt pozyskania nowego Klienta jest znacznie wyższy od kosztu jego utrzymania, a po drugie - rynek ciągle podnosi poprzeczkę i aktywność konkurencji w tym obszarze determinuje już działania praktycznie wszystkich spółek.
FUNDAMENTALNY POMYSŁ NA BAZĘ
W Database Marketing kluczem do sukcesu jest kreatywny pomysł, a efektem - unikalna, autorska baza: jedyna, własna, warta wiele setek tysięcy złotych, zgromadzona w krótkim czasie i co najważniejsze - nie ma jej żaden inny podmiot na rynku.
Database Marketing przynosi korzyści w obszarach: ilości zgromadzonych rekordów, kompletacji danych, aktualności posiadanych informacji oraz segmentacji informacji.
Umiejętne znalezienie pomysłu kreatywnego - wykorzystanie schematu loterii - otwiera nowatorski i interesujący trend w kierunku inteligentnego i interaktywnego pozyskania bazy. Pójdźmy śladem największej loterii w polskim Internecie w roku 2008, bo bijemy w niej absolutne rekordy! Czasu, odsłon i pozyskanych informacji o konsumentach, chętnych do następnego kontaktu z naszej strony.
REKORDY NA REKORDACH!... W LOTERIADZIE
Loteriada - równie emocjonująca jak Letnia Olimpiada w Pekinie -
największa loteria w polskim Internecie w roku 2008 przygotowana
dla Totalizatora Sportowego.
Loteriada - stworzyła unikalną szansę na zgromadzenia centralnej
bazy danych w oparciu o loterię. Inteligentnie konstruowana baza to
nie tylko gromadzenie danych klientów Totalizatora Sportowego czy
zwiększenie sprzedaży, ale również wzmacnianie wizerunku TS jako
jednego z największych mecenasów polskiego sportu, w tym Polskiej
Reprezentacji Olimpijskiej. Gromadzimy rekordy i działamy na
emocje!
WWW, E-MAIL I SMS I& JUŻ LOSUJESZ
Loteriada wykorzystała wszystkie interaktywne kontakty z konsumentem. Na stronie www.loteriada.pl w ciągu miesiąca odnotowano ponad 272.000 zarejestrowanych aktywnych kont, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych w celach marketingowych. 48% uczestników, czyli 130.000 osób, skorzystało z dodatkowej szansy. Dodatkowa szansa to jeden z największych, ale nie jedynych sukcesów w ramach Loteriady - zaowocował znacznym poszerzeniem informacji gromadzonych o graczach. W ciągu miesiąca kampanii każdego dnia gromadziliśmy prawie 5.000 rejestracji, a w kluczowych dniach - nawet do 20.000 rejestracji.
Jeden uczestnik potrafił zarejestrować nawet 18 kuponów w ciągu
miesiąca, co pokazywało siłe sprzedażową kampanii. Umiejętnie
skrojona komunikacja dotarła do wyjątkowej dla tego produktu grupy
- ponad 200.000 kont w grupie do 25 lat.
Co interesujące, dzięki segmentacji pokazującej wykształcenie
wiemy, że 3 zarejestrowanych ma wykształcenie średnie i wyższe!
Prawie 90.000 osób wzięło udział w internetowym quizie - najszybszy
czas odpowiedzi to 5 sekund, najdłuższy, który pozwalał na wygranie
to 18 sekund! Internet to naprawdę szybkie medium.
"And last but not least - do końca do dziś nie wiemy, czy największa kumulacja jest wynikiem Loteriady, czy Loteriada odniosła sukces dzięki kumulacji - wiemy tylko, że te dwa wydarzenia to duży sukces Totalizatora Sportowego w okresie trwania loterii" - zakończył swoje wystąpienie Mariusz Kokoszkiewicz podczas konferencji.
Dołącz do dyskusji: E-strzał w dziesiątki - rekordy wygrane w loterii